Miksi käyt täällä palstalla?
Täällä tulee vaan paha mieli. Kaikki on huonosti kaikilla. Onkohan tämä jotai sosiaalipornoa kun koukuttaa, vaikka olisi parempi pysyä poissa.
Veikkauksia, monesko kommentti on taas syöpää.
Kommentit (35)
Ihan vain nähdäkseni miten muut ajattelevat.
Käyn täällä vain silloin kun on tylsää eikä ei ole muuta tekemistä.
Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.
Ajankulua ja seuraan montako typerää, tai muuten asiantuntematonta kommenttia tulee.
Harvoin täältä mitään rakentavaa ja opettavaista voi lukea
Tykkään lukea hyviä trollauksia. Niitä on vaan liian vähän.
Käyn siinä toivossa että joskus olisi joku kiva ruoka-aiheinen ketju.
Oisko ehdottaa parempia. Jollain foorumeilla jaksa samojen urpojen onanointia lukea, toki täälläkin varmasti samat, mutta vaikeampi tunnistaa.
Tähän palstaan muodostuu kyllä ihme riippuvuus vaikka tämän selailusta ei ole koskaan mitään hyvää seurannut. Kuuluu päivärutiiniin jumittua vauvapalstalle. Sitten kun on aikansa selaillut on todella paha olo ja menettänyt kaiken uskon ihmiskuntaan ja ihmettelee että mitä hittoa mä täällä teen kun tiedän että vauva palstalla vaan kylvetään pahaa mieltä. SItten sulkee palstan keskittyy omaan elämään, tulee taas heti parempi mieli ja huomaa että oikeassa elämässä ihmiset on ihan normaaleja eikä mitään palstahulluja.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.
Minä olen tämän paskapalstan älykkäin, et sinä!
Kysyn sitä itseltäni nykyään joka kerta, kun tämän sivun avaan. Alunperin päädyin tänne sairastuttuani työkyvyttömäksi. Teki mieli edes välillä jotenkin jutella muiden kanssa, ja tämä vaikutti aktiivisimmalta palstalta. Pitkään ohjasin itseni lähinnä ignooraamaan kaiken kuonan, mutta enää en jaksa. Haluan olla elämässä läsnä, mikä tarkoittaa, ettei täälläkään enää filteröi kaikkea paskaa, jota tänne suolletaan. En käsitä, mitä ihmiset saavat siitä, että repivät toisia kappaleiksi. Yksinäisyydestä tänne vielä tavan vuoksi välillä päädyn, mutta usein käännyn saman tien kannoillani pois. Yksinäisyyskin on alkanut maistua paremmalta kuin tämä.
Käyn välillä vilkaisemassa että onko ne pari vakiohörhöä päässyt hoitoon. Ei valitettavasti.
Heittämässä välillä bensaa liekkeihin :D En trollaa tai mitään vaan kirjoittelen sillon tällön jotain omia psykologisia havaintojani mitkä saa ihmiset ihan raivon partaalle koska ne on tottunu puhumaan täällä vaan paskaa päivät ja pysymään omassa pienessä kuplassaan aiheillaaan :D
Oon käyttäytymistieteilijä ja kiinnostunut psykologiasta ja mun mielestä tällä palstalla on usein ihan mielenkiintoisia keskusteluja esim. parinvalinnasta tai vaikka ihmisen käyttäytymisestä lentokoneessa. Näin ammattilaisena on kiva lukea, mitä ns. kentällä tapahtuu.
Jos trollaamisen ja muut turhan osaa sivuuttaa niin tää ei oo ollenkaan huono!
Vierailija kirjoitti:
Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.
Sama , käyn nauramassa tääĺä ihmisten tyhjyyttä jotka esim. luettelo mona sivua mitä makkaraa syö.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂
Niin ja se vielä, että kun kyseessä on anonyymi palsta, ihmiset on avoimempia kuin esim. Instagramissa.
Vierailija kirjoitti:
Oon käyttäytymistieteilijä ja kiinnostunut psykologiasta ja mun mielestä tällä palstalla on usein ihan mielenkiintoisia keskusteluja esim. parinvalinnasta tai vaikka ihmisen käyttäytymisestä lentokoneessa. Näin ammattilaisena on kiva lukea, mitä ns. kentällä tapahtuu.
Jos trollaamisen ja muut turhan osaa sivuuttaa niin tää ei oo ollenkaan huono!
Et ole mikään tieteilijä. Olet paskojen aloitusten tekijä 😬😬😬
Koska haluan naisen