Lue keskustelun säännöt.
Oletko sinäkin kaljaholisti?
28.06.2026 |
itse olen, väkeviä en voi sietää ja niistä tulee kauhea olokin, kaljasta ei tule edes krapulaa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kalja on nautintoaine. Ei siitä tule holistia.