Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, kutsuin eilen vähän pakon edessä erään ei niin läheisen kaverini käymään kylässä ja nyt en jaksaisi yhtään...

Vierailija
28.06.2026 |

Mitä teen? Ei viitsi oikein peruakaan, koska olen perunut jo kahdesti

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa treffit kahvilaan tai lounaspaikkaan. Soita tai lähetä viesti, että nähdäänkin lounaspaikassa. Lounaan jälkeen sanot, että nyt sun pitääkin lähteä omille asioillesi.

Vierailija
2/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei odota mitään, voi jopa positiivisesti yllättyä.

Hauskaa iltaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aiheutti pakon? Uhattiinko aseella? Kiristettiinkö sinua?

Vierailija
4/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko tämä henkilö olla montakin tuntia luonasi? 

Puolituttu henkilö? 

Vierailija
5/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakon edessä?

Vierailija
6/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!

Suunnitelmia voi ja saa muuttaa. Sinulta ei kysellä lupaa siihen.

Vierailija
8/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!

Suunnitelmia voi ja saa muuttaa. Sinulta ei kysellä lupaa siihen.

Suunnitelmia voi ja saa muuttaa, nykyajan lause.

Ennenvanhaan ihmiset olivat luotettavia. Jotakin sovittiin maanantaina, ja se pidettiin vkl:uun asti, vaikka olisi jumalauta sota syttynyt. Nämä kännykät mahdollistavat äärimmäisen minä-keskeisen "suunnitelmia voi ja saa muuttaa"-kulttuurin. Joka ikinen pieni ajatus joka hiipii alitajuntaan, nälkäkiukku, saakin tuntemaan että hei, mulla ei ole nyt hyvä olla.

Kannattaa ihan ensimmäiseksi vaikka leikkauttaa sukupuolensa, jos siltä HETKEN AJAN TUNTUU.

Insta ja TikTok ovat varastaneet koko sukupolven aivot. Ja ennenkaikkea; kehenkään ei voi enää luottaa kännyköiden vuoksi. Lankapuhelinten aikana kun jotakin sovittiin, se j-lauta PIDETTIIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtelias emäntä/isäntä kun kerran olet kutsunut. Jos kokemus on huono et kutsu enää toista kertaa. 

Vierailija
10/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!

Suunnitelmia voi ja saa muuttaa. Sinulta ei kysellä lupaa siihen.

Suunnitelmia voi ja saa muuttaa, nykyajan lause.

Ennenvanhaan ihmiset olivat luotettavia. Jotakin sovittiin maanantaina, ja se pidettiin vkl:uun asti, vaikka olisi jumalauta sota syttynyt. Nämä kännykät mahdollistavat äärimmäisen minä-keskeisen "suunnitelmia voi ja saa muuttaa"-kulttuurin. Joka ikinen pieni ajatus joka hiipii alitajuntaan, nälkäkiukku, saakin tuntemaan että hei, mulla ei ole nyt hyvä olla.

Kannattaa ihan ensimmäiseksi vaikka leikkauttaa sukupuolensa, jos siltä HETKEN AJAN TUNTUU.

Insta ja TikTok ovat varastaneet koko sukupolven aivot. Ja ennenkaikkea; kehenkään ei voi enää luottaa kännyköiden vuoksi. Lankapuhelinten aikana kun jotakin sovittiin, se j-lauta PIDETTIIN.

En mielelläni mene paikkaan mihin en ole toivottu. Onko mitään mieltä mennä istumaan sohvalle kun emäntä/isäntä hampaita kiristellen kaataa kahvia ja toivoo että lähtisin mahdollisimman pian. Hyvähän tuo on, jos pystyy perumaan. Toki jos näitä perumisia tulee monta peräkkäin, niin varmaan vähenisi yhteydenpito luonnollisesti.

 

Tiedän introverttinä itsekin tunteen, kun kotona on vieraita. Siksi en kutsukaan ikinä ketään kyläilemään kotiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!

Suunnitelmia voi ja saa muuttaa. Sinulta ei kysellä lupaa siihen.

Joo mutta tuuliviirit ovat rasite kaikille.

Vierailija
12/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!

Suunnitelmia voi ja saa muuttaa. Sinulta ei kysellä lupaa siihen.

Suunnitelmia voi ja saa muuttaa, nykyajan lause.

Ennenvanhaan ihmiset olivat luotettavia. Jotakin sovittiin maanantaina, ja se pidettiin vkl:uun asti, vaikka olisi jumalauta sota syttynyt. Nämä kännykät mahdollistavat äärimmäisen minä-keskeisen "suunnitelmia voi ja saa muuttaa"-kulttuurin. Joka ikinen pieni ajatus joka hiipii alitajuntaan, nälkäkiukku, saakin tuntemaan että hei, mulla ei ole nyt hyvä olla.

Kannattaa ihan ensimmäiseksi vaikka leikkauttaa sukupuolensa, jos siltä HETKEN AJAN TUNTUU.

Insta ja TikTok ovat varastaneet koko sukupolven aivot. Ja ennenkaikkea; kehenkään ei voi enää luottaa kännyköiden vuoksi. Lankapuhelinten aikana kun jotakin sovittiin, se j-lauta PIDETTIIN.

En mielelläni mene paikkaan mihin en ole toivottu. Onko mitään mieltä mennä istumaan sohvalle kun emäntä/isäntä hampaita kiristellen kaataa kahvia ja toivoo että lähtisin mahdollisimman pian. Hyvähän tuo on, jos pystyy perumaan. Toki jos näitä perumisia tulee monta peräkkäin, niin varmaan vähenisi yhteydenpito luonnollisesti.

 

Tiedän introverttinä itsekin tunteen, kun kotona on vieraita. Siksi en kutsukaan ikinä ketään kyläilemään kotiini.

Juuri tämä. Jos ei haluta vieraita ei kutsuta niitä. Jos on kutsuttu niin vastataan huutoon ja ollaan jatkossa tarkempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei vaikka tulekkaan,kerta olet ennenkin perunut. Mä kutsuin yhden ihmisen kylään,tuntuu et se keksi tekosyyn olla tulematta. Nyt siitä ei kuulu mitään. Ei haittaa.

Vierailija
14/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan tuollaisia kyläilyjä. Kivempi tehdä jotain yhdessä, mennä johonkin ja viettää aikaa. Tietty jos on huonossa kunnossa, ettei pääse liikenteeseen tai ei ole rahaa, niin sitten kyläily on ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: lla kunnon teinimeininki, olisiko jo aika kasvaa vastuuta kantavaksi aikuiseksi?

Vierailija
16/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vieraalle imurin ja mattopiiskan käteen tai osoitat ruohonleikkuria tai halkopinoa, ja sanot että sitten juodaan kahvit, kun hommat tehty. 

Vierailija
17/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot rehellisesti, ettet halua enää olla tekemisissä. Ei ole kiva tulla kylään, jos ei ole oikeasti tervetullut. Älä kutsu enää ja katkaise välit kertomalla asiallisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän