Auttakaa, kutsuin eilen vähän pakon edessä erään ei niin läheisen kaverini käymään kylässä ja nyt en jaksaisi yhtään...
Mitä teen? Ei viitsi oikein peruakaan, koska olen perunut jo kahdesti
Kommentit (36)
Aapee on kyllä sika paskamainen jos kutsuu ja peruu ja kutsuu ja peruu. Ei mitään rohkeutta myöskään sanoa totuutta ja olla kutsumatta
Mikdi kutsuit jos et halua muuta kuin nököttää kotona yksin
Se ottaa noin pari tuntia sun elämästä, hänelle se voi olla isokin asia. Hae apua tuohon sun pakonomaiseen kutsumiseesi.
Et sä minkään pakon edessä kutsunut senkun vaan selittelet omaa huonoa käytöstä. Tunnusta edes totuus että olet kyllä ikävä ihminen muita kohtaan.
Minulla on yksi ystävä, joka ei lähde sitten millään, kun kerran on tullut käymään. Ihan kiva ihminen ja kiva häntä on nähdä, mutta tuo, ettei hänellä ole lainkaan käsitystä kuinka kauan on tahdikasta istua kylässä..
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi ystävä, joka ei lähde sitten millään, kun kerran on tullut käymään. Ihan kiva ihminen ja kiva häntä on nähdä, mutta tuo, ettei hänellä ole lainkaan käsitystä kuinka kauan on tahdikasta istua kylässä..
Tuttua. Nykyään keksin valmiiksi jonkun tekosyyn, miksi minun pitää lähteä tiettyyn aikaan johonkin. Ja olen joutunut sen takia myös pakkaamaan lapset autoon ja muka lähtemään. Viimeisenä tämä ihminen vielä ehdottaa josko lähtisi mukaan. Minusta ei vain ole sanomaan että sinun pitää nyt poistua, kun toinen oikein tyytyväisenä asettuu taloksi.
Kyllä minä yksinäisyyden ymmärrän, mutta ei sitä ainakaan paranna se, jos muut kokevat näkemisen rasitteeksi ja stressaavat eroon pääsyä jo ennalta. Ja kyllä, ihminen on tosiaan ihan mukava, eikä kyse ole siitä ettenkö haluaisi lainkaan tavata.
No on kyllä törkeää itse kutsua kylään ja perua etenkin noin lyhyellä varoitusajalla. Itse pidän tuollaista toisten ihmisten ajan haaskauksena, koska tuttusi on nyt varannut omaa aikaansa siihen että tulee luoksesi kylään.
Minulla on ongelma erään "ystävän" kanssa. Hän aina kovasti kutsuu itseään luokseni kylään tai sopii tapaamisia kanssani, mutta nykyisin aina peruu viime tingassa ties millä verukkeella. Ärsyttää se että varaan tähän tapaamiseen aina turhaan aikaani vaikka voisin tehdä jotain muuta tai sopia näkemisiä muiden kavereiden/ ystävien kanssa. Menee päivä hukkaan kun toinen peruu viime tipassa.
Anna sille nyt edes vielä tämä mahdollisuus
Mulla oli kaveri jolla on ahdistusongelmia. Perui aina tapaamiset viime hetkellä milloin millaisellakin säälittävällä tekosyyllä. Jos olisi edes ollut rehellinen niin ehkä oltaisiin vielä väleissä, mutta ei. Totesin että niin pikkulapsen tasolle jäänyttä "kaveria" en halua elämääni.
Ap avaatko vähän tätä ”pakon edessä”. Uhattiinko sinua kenties aseella?
Aikuisena ihmisenä varmaan ymmärrät jo, että asioihin tulee sitoutua jos niihin lupautuu, eikä mennä omien tunteiden vietämänä.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan niitä jotka istuu kylässä tunteja tai kutsuu itsensä jopa yöksi. Kuka jaksaa pitää seuraa niin kauan vieraalle. Parin tunnin vierailut on parasta. En ole ilmainen hotelli. Kylään saa tulla mutta yöt vietetään hotellissa ja ruuat syödään ravintoloissa. En ole velvollinen majoittamaan ja ruokkimaan pihejä nuukia vieraita. Kyläilyyn riittää pari tuntia ja sen jälkeen haluan oman rauhan takaisin.
Kun olet kutsunut kestät kyllä sen pari tuntia. Älä ole itsekäs.
Mikä on sellainen pakko, jonka edessä joutuu kutsumaan toisen ihmisen omaan kotiinsa, mutta pystyy sitten sen kuitenkin perumaan?
Peru ihmeessä, koska se nyt ei oikeasti ollutkaan mikään pakko häntä kutsua. Sano, että nähdään joskus jossain. Normaali ihminen ymmärtää, että "joskus jossain" = "ei koskaan missään". Jopa minä olen tuon oppinut, vaikka en normaali olekaan.
Toivottavasti tuttava ymmärtää nyt, että olet vähän mulkku, joka esittää että haluaisi olla tekemisissä, vaikka oikeasti ei halua ja etsii parempaa seuraa jatkossa.
Kasvata selkäranka.
Toivottavasti sinua kohdallaan jatkossa samalla tavalla ja toivottavasti tuttavasi tajuaa lopettaa yhteydenpidon kaltaiseesi ihmiseen
Kyllä ap olet todella kuvottava tyyppi. Sinulla ei ole edes selkärankaa täällä anonyyminä kertoa, mitä tarkoittaa että kutsuit pakon takia. Mikä on se pakko.
Etkö itse ymmärrä ,miten tyhmä olet?
Pakko kyläilyt on niin vaan mennyttä maailmaa. Nykyään jokainen haluu olla lähinnä kaveri kännyn ym. kanssa. Inhimillinen kanssakäynti on vaan vaivalloista ja ennen kaikkea” kuka maksaa” eli rahanmenoa näinä niukkoina aikoina,