Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Tuska-festivaalista

Vierailija
28.06.2026 |

Miksi aikuiset ihmiset nolaatte itsenne juoksemalla sitä rinkiä kuin aivottomat lampaat?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tanssia

Vierailija
2/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tanssia

Eikä ole kuin ringissä juoksemista. Näyttää todella typerälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feska-tustivaali.

Vierailija
4/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se näyttää typerältä, niin miksi katsot sitä? 

Vierailija
5/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tanssia

Eikä ole kuin ringissä juoksemista. Näyttää todella typerälle.

Sinulla on kireä rinki pääsi ympärillä.


Ota se pois

Vierailija
6/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten tämän asian sanominen ääneen aiheuttaa niin paljon vastarintaa. Muutenkin Tuska tuntuu olevan incelien ja aspergerien suosiossa, koska esim ylilaudalla sitä festaria ei saa arvostella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tanssia

No ei se kyllä ole.

Vierailija
8/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina kaiken tarvii olla niin vakavaa tai järkevää. Pieni hassuttelu välillä on ihan paikallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tanssia

Eikä ole kuin ringissä juoksemista. Näyttää todella typerälle.

Ei kiinnosta hevonvittuakaan jonkun inkkelipersun mielipide. 

Vierailija
10/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina kaiken tarvii olla niin vakavaa tai järkevää. Pieni hassuttelu välillä on ihan paikallaan. 

Ei se ole hassuttelua vaan pakotettua noloa touhua. Noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tanssia

Eikä ole kuin ringissä juoksemista. Näyttää todella typerälle.

Ei kiinnosta hevonvittuakaan jonkun inkkelipersun mielipide. 

Miten ihmeessä yhdistät persut jokaiseen aiheeseen? En tajua miten ne liittyy tähän ollenkaan. Sinuna olisin huolissani mielenterveydestäsi. 

Vierailija
12/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokseminenhan on terveellistä ja jos et juokse ringissä niin juokset ulos alueelta, mikäs järki siinä on, kalliit liput ostettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Käsittääkseni kukaan ei pakota siihen, osallistuminen on vapaaehtoista

b) Sitä tehdään koska se on kivaa ja sillä saa ylimääräistä energiaa purettua

 

Kyllä aikuisiakin saa välillä lapsettaa. Jos viettää kaiken ikänsä miettimällä mikä on noloa ja mitä jos joku muu näkee, jää aika paljon hauskoja juttuja kokematta.

 

Kukin siis tavallaan. Itse en juokse rinkiä Tuskassa, mutta pukeudun värikkäästi Pridessä. Tolkuttoman noloa varmasti sekin.

Vierailija
14/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina kaiken tarvii olla niin vakavaa tai järkevää. Pieni hassuttelu välillä on ihan paikallaan. 

Ei se ole hassuttelua vaan pakotettua noloa touhua. Noloa.

Mitä ihmeen noloa? Ootpa sä kapeakatseinen ja tuomitseva. Jos nolous on sulle tuttu mielentila tai asia hallita muita mielessäsi, niin katso peiliin sen nolouden kanssa. Ps. Elämä on mukavampaa, kun ei oo tollainen yrmy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut juoksee lenkkipolulla vaikkeivat haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä