Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tekisi mieli lähteä viikoksi yksin Tukholmaan.
27.06.2026 |
Asua hotellissa ja vain kävellä ympäri kaupunkia.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
anna mennä! Elät vain kerran.
Kiitos!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Palavat autot, pommit ja ammuskelut, siinä riittää elämyksiä viikoksi!
Todellakin menet! Oi kun olen kateellinen, mäkin haluaisin, mutta ei ole aikaa eikä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Palavat autot, pommit ja ammuskelut, siinä riittää elämyksiä viikoksi!
Ei siellä keskustassa mitenkään rauhatonta ole. Se on ne lähiöt.
Mä etsisin jostain Saltsjöbadenista tai Solsidanista b&b-paikan ja kävisin lähijunalla keskustassa ihmettelemässä.
Alue: Aihe vapaa
anna mennä! Elät vain kerran.