Missä tapaisi maalla asuvia sinkkunaisia?
Tinderissä on lähestulkoon pelkkiä kaupunkilaisia ja livenä sitten ei tiedä missä tapahtumissa maalla asuviin törmäisi?
Kommentit (35)
IEVA-ohjelma. Isännän ja emännän valintaohjelma maatalousnäyttelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Hinge
Eikö noissa ole pääosin samat ihmiset. Ja käytännössä kaikkiin deittisovelluksiin pätee se, että miesten suhde naisiin on karkeasti 3:1.
Ei tule nyt ketään mieleen, niin kai he harvassa tosiaan ovat. Olen kyllä asunut maalla ja tiedän vain pari yksin asuvaa sinkkunaista, leskiä ja ovat noin 75-85 vuotiaita. Se ei ole sinkkunaisten suosima asumismuoto ilmeisestikään.
Älä sinä, surkea homo, turhaan haaveile naisista.
Vierailija kirjoitti:
Metsissä.
Pukeudu karhuksi, niin eivät säikähdä.
Jo 1960-luvulla, 60 vuotta sitten havaittiin, että miehet jäivät maaseudulle ja naiset muuttivat kaupunkeihin. Sama kehitys on jatkunut näihin päiviin saakka ja kehityssuunta tuskin muuttuu tulevaisuudessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Maatalousnäyttelyissä.
Käynnyt useasti mutta nähnyt melkeinpä vaan pariskuntia liikkeellä ja naisissa sitten useamman naisen kaveriporukoita. Yksin liikkeellä olevia naisia ei juurikaan näe. ap
Vierailija kirjoitti:
Eli et itse asu maalla?
Asun mutta omalla paikkakunnalla aika vähän sinkkunaisia jos yhtään. ap
Vierailija kirjoitti:
Metsissä.
Entä jos ei ole karhu...?
Kaupungissa on luontoa myös ja melkein maaseutua. Sielläkin joku odottaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maatalousnäyttelyissä.
Käynnyt useasti mutta nähnyt melkeinpä vaan pariskuntia liikkeellä ja naisissa sitten useamman naisen kaveriporukoita. Yksin liikkeellä olevia naisia ei juurikaan näe. ap
Kai nyt useammalle naiselle voi mennä yhtäaikaa juttelees? Meet sinne leidiporukan luo ja kysyt mitä mieltä ne on uusista jontikoista tai mistä te nyt siel maalla yleensä puhutte.
M35
Maaseudulla.
M35