Lue keskustelun säännöt.
Laborantteja paikalla?
27.06.2026 |
Eikö se homma ala etomaan, kun lajittelette ja availette ihmisten kaikkia mahdollisia eritenäytteitä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen laborantti enkä tee tuollaista. Itseasiassa laborantin tutkinnolla ei pääse / joudu sairaaloiden labroihin, se on bioalalytiikon homma. Kun aloitin laborantin koulutuksen, aloitti samaan aikaan sairaanhoitajanainen, joka kuvitteli koulutuksesta olevan hyötyä hänen alasta, ei ollut. Lopetti. Laborantti työllistyy muihin labroihin.