Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla alkanut nykyisin piippaa kaupan turvaporttihälyttimet joskus kun lähden kaupasta?

Vierailija
05.06.2023 |

En tiedä mistä se johtuu, pankkikortista tai jostain mitä kannan mukanani? Olen alkanut joka tapauksessa stressaamaan joka kerta kun käyn jossain vaatekaupassa tai missä vaan missä on näitä turvaportteja mistä pitää kävellä ohi, suorastaan tunnen sen sydämessäni ja askeluksessani. Ei voi vaan spontaanisesti käydä kaupassa vaan olo jatkuvasti että teen jotain pahaa...;I

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaatteiden pesulaput. Jotkut kaupat laittavat sinne hälytysnapin, se pitää leikata pois. On pesulapun näköinen.

Vierailija
2/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä hälytti, kun sinut tarkistettiin?

Itselläni hälytyksen aiheutti toisen liikkeen ostos, jossa oli hälytin kiinni. Jostain kumman syystä ko. hälytin ei toiminut siinä liikkeessä, josta tuotteen ostin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso myös meikki kynät yms. Niissäkin voi olla häläri.

Vierailija
4/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vaatteiden pesulaput. Jotkut kaupat laittavat sinne hälytysnapin, se pitää leikata pois. On pesulapun näköinen.

Tämä! Varsinkin Tokmanni harrastaa näitä eli jos joku vaate sulla sieltä, niin tarkista.

Vierailija
5/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla uusi laukku? Minulla laukun metalliosat hälyttivät aina tavaratalossa.

Vierailija
6/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kuullut, että kirjaston kirjat saattavat hälyttää noissa porteissa.

Vierailija
7/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisit edes pois ne hälyyttimet pöllimistäsi vaatteista

Vierailija
8/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näissä ne hälärit yleensä on viivakooditarroissa. 

Vierailija
9/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ladattava huvipuistokortti, kevään lumilta jäänyt hiihtohissikortti, sekin on minulla hälyttänyt.

Vierailija
10/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eräässä tietyssä Ruohonjuuren liikkeessä hälyttää aina lompakko, kuulemma sen takia, että siinä on kortteja "liian paljon". Siis luottokortin lisäksi esim. museokortti, kirjastokortti jne., varsinaisia maksukortteja max. 2 kpl. En ole ilmeisesti ainoa, koska myyjät tietävät aina heti mistä johtuu.

Vierailija
11/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aktivoitui Lidlin vanha hälytin. Aivan yhtäkkiä monien vuosien jälkeen. Viaton pienehkö valkoinen tarra, johon en koskaan ollut kiinnittänyt mitään huomiota.

Vierailija
12/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti mitä sellaista on mukanasi piippausaikana, mitä ei ole ollut silloin, kun et piippaile portteja

kaapelit? (tarkoittaa myös vaikka puhelimen latausjohtoja, kuulokkeiden johtoja jne)

uudet kengät tai tietynlaiset kengät (joissakin kegissä laitetaan tehtaalla kengän sisään hälytyspala ja se sitten deaktivoidaan kenkiä ostettaessa - tuo prosessi ei aina toimi ja hälytyspala voi jäädä aktiiviseksi)

uudet vaatteet/joku tietty vaate käytössä silloin kun portit hälyttää? Sama juttu kuin kengissä: tarkista onko näkyvillä hälytystarroja

ylipäätään mieti ylläsi tai mukanasi olevia tavaroita - joku niistä on syyllinen

kirjastonkirjatkin voivat muuten hälyttää

Vierailija
13/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun tuttu oli (vuosikymmeniä sitten) töissä lentoasemalla siivoustyönjohtajana, hänen avain- vai oliko se henkilökortti, hälytti.

Vierailija
14/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näissä ne hälärit yleensä on viivakooditarroissa. 

Jep, yksi hälylanka löytyi huulivoidetuubin (ei puikon) tarran alta.

Vierailija
15/18 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hälytti aina YA:ssa HSL:n bussikortti. Muualla se ei hälyttänyt, ainoastaan apteekissa.

Vierailija
16/18 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 157 kaupasta yhdet mustat farkut lowboot mallissa, housuissa ei ole mitään näkyviä hälyttimiä tai mitään. Silti aina kun menen näillä housuilla ihan mihin vaan kauppaan ne hälyttävät. Tosi noloa aina kun kaikki luulee että olisin jotain varastanut.

Vierailija
17/18 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söit juuston mukana mikrosirun ja piippaat sen jälkeen? No ei vaan.

Vierailija
18/18 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin ärsyttävää! Itselläni on myös alkanut piippaamaan hälyttimet vähän väliä esim. ruokakaupassa 🙄 Olen vaihtanut lompakkoa, laukkua, vähentänyt kortteja lompakossa, vaatteet on ikivanhoja ja silti tänäänkin taas piippasi Prismassa. Siinä sitten kokeilin tyyliin yksitellen, että mikä voisi aiheuttaa tuon, niin uudelleen ei piipannut enää. Ilmeisen yleistä, kun myyjäkin totesi, että voi olla mikä vaan lompakosta lähtien. En itse jaksa enää edes välittää, mutta jos on esim. kiire ehtiä bussiin, niin ei kiva, kun joutuu siinä aikansa veivata tavaroitaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä