Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto ulkomaille heinäkuussa

Vierailija
27.06.2026 |

Sitten alkaa henkinen vapaus, pääsee pois Suomesta

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiiihhhhhhhhaaaaaaa

Vierailija
2/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo nähdä enää yhtään suomalaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jää kaipaamaan. Muista sitten hävitä pysyvästi myös tältä palstalta. 

Vierailija
4/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkis vaan

Vierailija
5/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan jo nyt vaihtaa  ulkomaasi keskustelupalstaan🤗

Vierailija
6/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne on vähän se, että lähdetään pakoon. En neuvoisi muuttamaan tuossa mielentilassa. Pakenet omaa epäonnistumistasi ihmissuhteissa, pakenet omaa ikääsi, pakenet omaa luonnettasi. Pako on aina heikon teko. Jos muutat intohimosta, se on eri asia. Jos muutat, koska olet mokannut täällä - se ennustaa vain sitä, että sama peilikuva sinulla on edessä myös ulkomailla. Et voi paeta itseäsi kuitenkaan.

Vierailija
8/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjaan vai?

Ei. Venäjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tahdo nähdä enää yhtään suomalaista

Sitten et halua nähdä enää itseäsikään, koska sinäkin olet suomalainen.

Vierailija
10/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttoa ikinä minnekään. On vaan spämmäämistä vauvapalstalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jää kaipaamaan. Muista sitten hävitä pysyvästi myös tältä palstalta. 

Verotulotkin menee mutta se ei vassareita haittaa

Vierailija
12/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jää kaipaamaan. Muista sitten hävitä pysyvästi myös tältä palstalta. 

Verotulotkin menee mutta se ei vassareita haittaa

Tuskin heitä haittaa yhtään mitenkään, että yhdestä palstaspämmäristä ja ruikuttavasta luuserista päästään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sinne tukia? 

Vierailija
14/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan jo nyt vaihtaa  ulkomaasi keskustelupalstaan🤗

Opiskelen parasta aikaa kaikkia maailman kieliä, kun en tiedä vielä, minne päädyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne on vähän se, että lähdetään pakoon. En neuvoisi muuttamaan tuossa mielentilassa. Pakenet omaa epäonnistumistasi ihmissuhteissa, pakenet omaa ikääsi, pakenet omaa luonnettasi. Pako on aina heikon teko. Jos muutat intohimosta, se on eri asia. Jos muutat, koska olet mokannut täällä - se ennustaa vain sitä, että sama peilikuva sinulla on edessä myös ulkomailla. Et voi paeta itseäsi kuitenkaan.

Intohimo on olla näkemättä enää yhtään suomalaista. Sen verran kylmää, tunteetonta kiusaajakansaa, että ei ap:lle sovi. Ulkomailla tulee aina kaikkien kanssa toimeen, kivaa rupattelua jne. Koskaan ei Suomessa onnistu mikään.

Vierailija
16/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä matkaan, ap! Itsellä sama edessä elokuussa. Suuntana Sveitsi.

En halua maksaa enää veroja tähän maahan.

 

Suurituloinen N46

Vierailija
17/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa täällä ollaan jo! Aurinkoista, iloisia ja lämpimän oloisia ihmisiä. Ei yhtään sotauutisointia, ketään ei täällä edes kiinnosta koko asia. Hyvä valinta!!

Vierailija
18/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvästi koivuplantaasisääskimaa!! Hitsit kun ei itse tajunnut lähteä jo nuorena, mutta kyllä tämä nytkin maistuu!

Vierailija
19/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko sinne tukia? 

Putin lupasi antaa rahallista tukea, kun aloitan työt KGB:lla

Vierailija
20/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko sinne tukia? 

Putin lupasi antaa rahallista tukea, kun aloitan työt KGB:lla

muuten ihan hyvä, mutta suomalaisia ei oteta kgb:n töihin, se on vain natiivivenäläisille. niillä on pitkä historia, että yksikään ulkomaalainen ei ole sinne päässyt, 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi