Muutto ulkomaille heinäkuussa
Sitten alkaa henkinen vapaus, pääsee pois Suomesta
Kommentit (22)
En tahdo nähdä enää yhtään suomalaista
Kukaan ei jää kaipaamaan. Muista sitten hävitä pysyvästi myös tältä palstalta.
Kannattaa varmaan jo nyt vaihtaa ulkomaasi keskustelupalstaan🤗
Asenne on vähän se, että lähdetään pakoon. En neuvoisi muuttamaan tuossa mielentilassa. Pakenet omaa epäonnistumistasi ihmissuhteissa, pakenet omaa ikääsi, pakenet omaa luonnettasi. Pako on aina heikon teko. Jos muutat intohimosta, se on eri asia. Jos muutat, koska olet mokannut täällä - se ennustaa vain sitä, että sama peilikuva sinulla on edessä myös ulkomailla. Et voi paeta itseäsi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Espanjaan vai?
Ei. Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
En tahdo nähdä enää yhtään suomalaista
Sitten et halua nähdä enää itseäsikään, koska sinäkin olet suomalainen.
Ei ole muuttoa ikinä minnekään. On vaan spämmäämistä vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jää kaipaamaan. Muista sitten hävitä pysyvästi myös tältä palstalta.
Verotulotkin menee mutta se ei vassareita haittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jää kaipaamaan. Muista sitten hävitä pysyvästi myös tältä palstalta.
Verotulotkin menee mutta se ei vassareita haittaa
Tuskin heitä haittaa yhtään mitenkään, että yhdestä palstaspämmäristä ja ruikuttavasta luuserista päästään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan jo nyt vaihtaa ulkomaasi keskustelupalstaan🤗
Opiskelen parasta aikaa kaikkia maailman kieliä, kun en tiedä vielä, minne päädyn
Vierailija kirjoitti:
Asenne on vähän se, että lähdetään pakoon. En neuvoisi muuttamaan tuossa mielentilassa. Pakenet omaa epäonnistumistasi ihmissuhteissa, pakenet omaa ikääsi, pakenet omaa luonnettasi. Pako on aina heikon teko. Jos muutat intohimosta, se on eri asia. Jos muutat, koska olet mokannut täällä - se ennustaa vain sitä, että sama peilikuva sinulla on edessä myös ulkomailla. Et voi paeta itseäsi kuitenkaan.
Intohimo on olla näkemättä enää yhtään suomalaista. Sen verran kylmää, tunteetonta kiusaajakansaa, että ei ap:lle sovi. Ulkomailla tulee aina kaikkien kanssa toimeen, kivaa rupattelua jne. Koskaan ei Suomessa onnistu mikään.
Tsemppiä matkaan, ap! Itsellä sama edessä elokuussa. Suuntana Sveitsi.
En halua maksaa enää veroja tähän maahan.
Suurituloinen N46
Tervetuloa täällä ollaan jo! Aurinkoista, iloisia ja lämpimän oloisia ihmisiä. Ei yhtään sotauutisointia, ketään ei täällä edes kiinnosta koko asia. Hyvä valinta!!
Se on hyvästi koivuplantaasisääskimaa!! Hitsit kun ei itse tajunnut lähteä jo nuorena, mutta kyllä tämä nytkin maistuu!
Vierailija kirjoitti:
Saatko sinne tukia?
Putin lupasi antaa rahallista tukea, kun aloitan työt KGB:lla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko sinne tukia?
Putin lupasi antaa rahallista tukea, kun aloitan työt KGB:lla
muuten ihan hyvä, mutta suomalaisia ei oteta kgb:n töihin, se on vain natiivivenäläisille. niillä on pitkä historia, että yksikään ulkomaalainen ei ole sinne päässyt,
Jiiihhhhhhhhaaaaaaa