Lue keskustelun säännöt.
Saabilla marjassa
27.06.2026 |
Mentiin marjaan. Sovittiin, että jos eksytään toisistamme, tavataan Saabin luona parkissa. Ollaan satakunnasta.
No hukattiin toisemme. Vaimo oli mennyt auton (saabin) luo, eikä jaksanut odottaa. Hän alkoi huutelemaan "tuu tän saapi lua, tuu tänne saapi lua, tuu tänne saapillua, tuu tän saapillua"😂
Varmaan ny sit moni suuttuu
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ahdistelua 😁