Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iis ihanko oikeasti joku grillaa kaasulla?

Vierailija
27.06.2026 |

Naurettiin yhdessä kuusivuotiaan tyttären kanssa, kun osui eteen lehtijuttu hyvän kaasugrillin hankinnasta.

Lapsikin tietää, että kaasulla grillaaminen ei ole oikeaa grillaamista, koska siitä puuttuu puuhiilen tai brikettien tuoma aito savuaromi, savun tuoksu ja rituaalinomainen tulen kanssa puuhaaminen.

Kaasugrilli on enemmänkin ulkona käytettävä keittolevy tai kaasulieden jatke. Siinä voi toki keittää perunat tai kahvit.

Kunnollinen grilli edellyttää puuhiilen käyttöä. Hibachi, kamado, bbq-savustingrillit ja asadot ovat oukein käyttökelpoisia.
 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasugrilli on vähän wt-juttua...

Vierailija
2/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaan omalla kaasulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rituaalinen tulen kanssa puuhaaminen". Puuhaile sinä vain, mua ei kiinnosta kuin tulokset.

Vierailija
4/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

me grillataan jossain luolassa nuotiolla, luolamiestyyliin...

Vierailija
5/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, niitä on muuten vain myytävänä.

Vierailija
6/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"rituaalinen tulen kanssa puuhaaminen". Puuhaile sinä vain, mua ei kiinnosta kuin tulokset.

Kaasulla ne on huonoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää ressukka jolla on vain yksi grilli. 

Vierailija
8/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihmisjouko yrittää "grillata" kaasulla?🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla luuserilla ole tytärtä eikä minkäänlaista grilliä.

Vierailija
10/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella varmasn on pakko tyytyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole "puuhiilien aromi" vaan sytysnesteen katku joka niissä teidän halpis poprillimakkaroissa on. 

Vierailija
12/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaasu palaa, pelkällä kaasulla grillaaminen tehotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlla on nuotiossakin pelkät puut, ei tulta.

Vierailija
14/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, katkerien köyhien vihapuhetta koko ketju täynnä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla luuserilla ole tytärtä eikä minkäänlaista grilliä.

Eikä varsinkaan (DI)miestä. Tai niitä luksusleikkeleitä.

Vierailija
16/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Ihmisjoukot. Ööh.

Vierailija
17/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se ole "puuhiilien aromi" vaan sytysnesteen katku joka niissä teidän halpis poprillimakkaroissa on. 

Oikean Grillin Puut sytytetään Koivuntuohella.

Hillos hehkuu vielä seuraavanakin aamuna kun vähän pöyhii....

Siinä on teille oikeaa Grillausta.

Vierailija
18/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla luuserilla ole tytärtä eikä minkäänlaista grilliä.

Eikä varsinkaan (DI)miestä. Tai niitä luksusleikkeleitä.

Ei, koska olen mies. Tiedän toki, että DI:t ovat h**ttejä. 

Leikkeleet ovat köyhille. Meillä grillataan nautaa, riistaa, ankkaa, mustekalaa ja simpukoita.

Vierailija
19/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ylihinnatut tonnin keraamiset kamadoruukut ja naurettavan pienet japanilaiset hibachi-lelut ovat pelkkää mukamas-älykkäiden hifistelijöiden statussymbolipelleilyä, jolla yritetään epätoivoisesti korvata täydellinen taidon ja pelisilmän puute grillin äärellä. On suorastaan säälittävää katsoa, miten nämä nettifoorumeilla brassailevat hienostelijat virittelevät digitaalisia Bluetooth-mittareitaan ja kytilleet hiustenkuivaajalla ilmaluukkuja tuntikausia vain huomatakseen, että se satakiloinen keraaminen möhkäle ylikuumeni yhdellä hätäisellä liikkeellä ja kuivatti kalliin lihan kelvottomaksi korpuksi, jota kukaan ei pysty syömään. Samaan aikaan minikokoisella hibachilla saa nysvätä kahta pientä tikkuvarrasta kerrallaan koko illan, joten vieraille saa tarjoilla lähinnä nälkää ja kylmää ilmaa, kun taas todellinen, taitava grillimestari pyöräyttää käden käänteessä mehevät ja täydelliset ruoat vaikka pelkällä vanhalla tynnyrillä tai perusgrillillä, koska ruoanlaitossa ratkaisee aina kokin oma ammattitaito, raaka-aineiden tuntemus ja kyky hallita tulta eikä mikään helvetin kallis brändikupla tai välineurheilu.

Vierailija
20/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilaisetkin kuuluu tehdä itse. Sämpylät, pihvit, majoneesit, kaikki. Vain surkimukset käyvät ylipäätään missään ravintolassa. Kaikki täytyy tehdä vaikeimman kautta. Mitä enemmän aikaa ja rahaa kuluu sen parempi! Tätä omaa erinomaisuutta täytyy tietenkin mainostaa joka paikassa, eihän siitä muuten mitään tyydytystä saa jos jokainen ei tiedä miten erinomainen ihminen on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi