Lue keskustelun säännöt.
iis ihanko oikeasti joku grillaa kaasulla?
27.06.2026 |
Naurettiin yhdessä kuusivuotiaan tyttären kanssa, kun osui eteen lehtijuttu hyvän kaasugrillin hankinnasta.
Lapsikin tietää, että kaasulla grillaaminen ei ole oikeaa grillaamista, koska siitä puuttuu puuhiilen tai brikettien tuoma aito savuaromi, savun tuoksu ja rituaalinomainen tulen kanssa puuhaaminen.
Kaasugrilli on enemmänkin ulkona käytettävä keittolevy tai kaasulieden jatke. Siinä voi toki keittää perunat tai kahvit.
Kunnollinen grilli edellyttää puuhiilen käyttöä. Hibachi, kamado, bbq-savustingrillit ja asadot ovat oukein käyttökelpoisia.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi sillä lämmittää.