Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iis ihanko oikeasti joku grillaa kaasulla?

Vierailija
27.06.2026 |

Naurettiin yhdessä kuusivuotiaan tyttären kanssa, kun osui eteen lehtijuttu hyvän kaasugrillin hankinnasta.

Lapsikin tietää, että kaasulla grillaaminen ei ole oikeaa grillaamista, koska siitä puuttuu puuhiilen tai brikettien tuoma aito savuaromi, savun tuoksu ja rituaalinomainen tulen kanssa puuhaaminen.

Kaasugrilli on enemmänkin ulkona käytettävä keittolevy tai kaasulieden jatke. Siinä voi toki keittää perunat tai kahvit.

Kunnollinen grilli edellyttää puuhiilen käyttöä. Hibachi, kamado, bbq-savustingrillit ja asadot ovat oukein käyttökelpoisia.
 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasulla ei voi grillata, kaasun palamisesta syntyvällä liekillä ja kuumuudelta voi.

Voi sillä lämmittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän