Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten kiertoilmaisut irtosuhteille tinderissä

Vierailija
27.06.2026 |

Minulla tulee mieleen kaiken maailman "elämä on ihan hyvää näinkin, enkä etsimällä etsi ketään" -profiilit ja silti ollaan deittisovelluksessa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Minulle tulee mieleen ne "etsin FWB/ONS”. 

Vierailija
2/2 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sen tyylinen teksti kuin ap:n viestissä ja haluan sillä sanoa, että en ole sovelluksessa kovin korkein odotuksin tai väkisin etsimässä ketään - jos joku löytyy, niin se on kiva yllätys. Jännä, jos joku tulkitsee sen lyhyen jutun etsinnäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan