Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen turisti sanoi minulle. Missä kaikki naiset ovat?

Vierailija
27.06.2026 |

Samaa ihmettelen minäkin. Olen ihmetellyt jo vuodesta 2018.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut

Vierailija
2/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut. Tänään kaikki naiset on Prideilla. Sinne siis sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naiset eivät viihdy kadulla.

Vierailija
4/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turisti tekee jossain muuttotappiokunnassa?

Vierailija
5/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan tunnistanut naisia naisiksi. Naiset ovat Suomessa niin miesmäisiä.

Vierailija
6/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kotibileissä. Oon huomannut ilmiön nyt 18v poikani piireissä, että ne ei kierrä baareissa vaan tapaavat kavereitaan, myös tyttöjä, toistensa kotona ja pelaavat lautapelejä! :O :O

Uskomatonta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei vaan tunnistanut naisia naisiksi. Naiset ovat Suomessa niin miesmäisiä.

Juu en tiedä mutta sanoi vaan ettei naisia näy missään. Sitä ihmeteltiin yhdessä.


Ap

Vierailija
8/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kotibileissä. Oon huomannut ilmiön nyt 18v poikani piireissä, että ne ei kierrä baareissa vaan tapaavat kavereitaan, myös tyttöjä, toistensa kotona ja pelaavat lautapelejä! :O :O

Uskomatonta :D

Ja kaiken lisäksi noi "bileet" on täysin alkoholittomia :D Ja siellä saattaa olla äidit ja isätkin jossain taustalla hengailemassa tai nukkumassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väläys ilman älyä tämäkin postaus.

Vierailija
10/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on kotibileissä. Oon huomannut ilmiön nyt 18v poikani piireissä, että ne ei kierrä baareissa vaan tapaavat kavereitaan, myös tyttöjä, toistensa kotona ja pelaavat lautapelejä! :O :O

Uskomatonta :D

Ja kaiken lisäksi noi "bileet" on täysin alkoholittomia :D Ja siellä saattaa olla äidit ja isätkin jossain taustalla hengailemassa tai nukkumassa :D

Joo totta. "Rohkeimmalla" saattaa olla energiajuomaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun 19 v oli eilen laneissa, sipsiä, limua ja irtokarkkeja, ei alkoholia. Perheen vanhemmat oli paikalla. 

Vierailija
12/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousiko pikku tatti pystyyn tuota aloitusta tehdessäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M Gen X ollaan tapettu nuorten baarikulttuuri :D Vai onko nuoret ite tehneet tän valinnan? Tuntuu, ettei niillä käy mielessäkään mennä baareihin tai klubeille. Kun oma lapsi täytti 18 niin kysyin, että noh kävittekö baarissa, niin EI. Ei ollut tullut mieleenkään, että nyt ois täysi-ikäinen ja saisi mennä. 

Vierailija
14/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousiko pikku tatti pystyyn tuota aloitusta tehdessäsi?

Ei noussut. Aamulla se oli pystyssä kun heräsin mutta nyt jo laskeutunut.

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun 19 v oli eilen laneissa, sipsiä, limua ja irtokarkkeja, ei alkoholia. Perheen vanhemmat oli paikalla. 

Miksi 19v elää kun 12v poika?

 

Ap

Vierailija
16/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonut. Tänään kaikki naiset on Prideilla. Sinne siis sinäkin.

Ja Tuskassa.

Vierailija
17/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun 19 v oli eilen laneissa, sipsiä, limua ja irtokarkkeja, ei alkoholia. Perheen vanhemmat oli paikalla. 

Säälittävää!

Täysi-ikäisellä vanhemmat perään katsomassa, ettei syö karkkia liikaa.

Tätäkö pidät hyvänä nuoren  aikuisen elämänä?

Terveet ovat jo tehneet ulkomaanmatkoja omissa nuorten porukoissaan.

Vierailija
18/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kotona tällä hetkellä. Kohta lähen kauppaan. Sit tuun takas kotiin ja olen kotona koko päivän. Tai no, olen mä tossa omalla pihalla ja paljon. Siellä on puuhasteltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi