Ulkomaalainen turisti sanoi minulle. Missä kaikki naiset ovat?
Samaa ihmettelen minäkin. Olen ihmetellyt jo vuodesta 2018.
Kommentit (18)
Ei sanonut. Tänään kaikki naiset on Prideilla. Sinne siis sinäkin.
Onneksi naiset eivät viihdy kadulla.
Mitä turisti tekee jossain muuttotappiokunnassa?
Se ei vaan tunnistanut naisia naisiksi. Naiset ovat Suomessa niin miesmäisiä.
Ne on kotibileissä. Oon huomannut ilmiön nyt 18v poikani piireissä, että ne ei kierrä baareissa vaan tapaavat kavereitaan, myös tyttöjä, toistensa kotona ja pelaavat lautapelejä! :O :O
Uskomatonta :D
Vierailija kirjoitti:
Se ei vaan tunnistanut naisia naisiksi. Naiset ovat Suomessa niin miesmäisiä.
Juu en tiedä mutta sanoi vaan ettei naisia näy missään. Sitä ihmeteltiin yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ne on kotibileissä. Oon huomannut ilmiön nyt 18v poikani piireissä, että ne ei kierrä baareissa vaan tapaavat kavereitaan, myös tyttöjä, toistensa kotona ja pelaavat lautapelejä! :O :O
Uskomatonta :D
Ja kaiken lisäksi noi "bileet" on täysin alkoholittomia :D Ja siellä saattaa olla äidit ja isätkin jossain taustalla hengailemassa tai nukkumassa :D
Väläys ilman älyä tämäkin postaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on kotibileissä. Oon huomannut ilmiön nyt 18v poikani piireissä, että ne ei kierrä baareissa vaan tapaavat kavereitaan, myös tyttöjä, toistensa kotona ja pelaavat lautapelejä! :O :O
Uskomatonta :D
Ja kaiken lisäksi noi "bileet" on täysin alkoholittomia :D Ja siellä saattaa olla äidit ja isätkin jossain taustalla hengailemassa tai nukkumassa :D
Joo totta. "Rohkeimmalla" saattaa olla energiajuomaa.
Joo, mun 19 v oli eilen laneissa, sipsiä, limua ja irtokarkkeja, ei alkoholia. Perheen vanhemmat oli paikalla.
Nousiko pikku tatti pystyyn tuota aloitusta tehdessäsi?
M Gen X ollaan tapettu nuorten baarikulttuuri :D Vai onko nuoret ite tehneet tän valinnan? Tuntuu, ettei niillä käy mielessäkään mennä baareihin tai klubeille. Kun oma lapsi täytti 18 niin kysyin, että noh kävittekö baarissa, niin EI. Ei ollut tullut mieleenkään, että nyt ois täysi-ikäinen ja saisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Nousiko pikku tatti pystyyn tuota aloitusta tehdessäsi?
Ei noussut. Aamulla se oli pystyssä kun heräsin mutta nyt jo laskeutunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun 19 v oli eilen laneissa, sipsiä, limua ja irtokarkkeja, ei alkoholia. Perheen vanhemmat oli paikalla.
Miksi 19v elää kun 12v poika?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut. Tänään kaikki naiset on Prideilla. Sinne siis sinäkin.
Ja Tuskassa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun 19 v oli eilen laneissa, sipsiä, limua ja irtokarkkeja, ei alkoholia. Perheen vanhemmat oli paikalla.
Säälittävää!
Täysi-ikäisellä vanhemmat perään katsomassa, ettei syö karkkia liikaa.
Tätäkö pidät hyvänä nuoren aikuisen elämänä?
Terveet ovat jo tehneet ulkomaanmatkoja omissa nuorten porukoissaan.
Mä oon kotona tällä hetkellä. Kohta lähen kauppaan. Sit tuun takas kotiin ja olen kotona koko päivän. Tai no, olen mä tossa omalla pihalla ja paljon. Siellä on puuhasteltavaa.
Ei sanonut