Naisiin kohdistuvaan väkivaltaan keskittyminen on naisten ja feministien juoni jotta ei puhuta lapsista ja perheistä
Vaan nainen itse saa olla pääosassa ja valkoinen heteromies saadaan näyttämään pahalta vaikka taas tässäkin kategoriassa ma muilla on valtaisa yliedustus ja esim. lesbojen väkivallastahan ne ei sano koskaan mitään. Moni lesbo itsekin. Tai miksi on naisten taksitkin. Eikä koskaan puhuta miehiin kohdistuvasta väkivallasta. Ei ikinä mitään siitä miten nytkin Ukrainassa heittää henkensä maansa puolesta. Ja näinkin se keskustelu on sitten monin tavoin vinossa ja osa samaa agendaa.
Ja tämä viimeisin keskustelu, jota pressakin käy, liittyy vaan siihen Suskin pet projektiin, joka kaikilla pressan vaimoilla on hyvä olla. Nehän ei kauheesti muuta teekään. Tarkoitus on osaltaan kiinnittää huomio ongelmaan, mutta myös esittää valkoinen heteromies huonossa valossa (en sanoa, että syyllistyy tähän jälkimmäiseen).
Sama ilmiö joka näkyy rasismikeskustelussa jonka tarkoitus on esittää juuri valkoinen heteromies huonossa valossa ja valita sieltä ne kyselyt jotka sen tekeekin ja unohtaa tyystin taas ne toiset joiden mukaan Suomi ei ole erityisen rasistinen maa vaan erityisen epärasistinen. Sen tarkoituksen näkee niin hyvin siitä valikoinnistakin ja tietäähän ne aktivistit muutenkin. Näkyy vaan se ihan oma miesviha.
Kommentit (5)
Lopettakaa väkivalta miehet, niin syntyy enemmän perheitö ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa väkivalta miehet, niin syntyy enemmän perheitö ja lapsia.
mitään ei saa enää tehdä ei lyödä eikä halventaa naisia
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa väkivalta miehet, niin syntyy enemmän perheitö ja lapsia.
Yleistät. Pitäisikö minun lyödä nyt naista, että voin lopettaa väkivallan jota en ole aikaisemmin harrastanut?
Oletko ajatellut vauvojen tappamisen lopettamista, enemmän Vauvoja selviäisi hengissä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa väkivalta miehet, niin syntyy enemmän perheitö ja lapsia.
mitään ei saa enää tehdä ei lyödä eikä halventaa naisia
t. ap
Siis ei ap. ap.
vain järkijätöt kuvittelevat että vain yksi asia voi olla totta kerrallaan