Pahin pettymyksesi elämässä?
Mulla oli se että aikuiset on ihan samanlaisia kiusaajia kuin pienet lapset. Erotuksella että se tehdään usein niin ovelasti ettei tyhmempi edes tajua että on kiusattu.
Kommentit (30)
Just toi aloituksen kaltainen että aikuiset on kans kiusaajia joka korreloi sitä ettei kehenkään voi luottaa sataprosenttisesti
Euroopan pilaaminen vieraslajeilla
Se, että kaikki haluavat vain hyötyä sinusta.
Olisihan se ollut kiva vaikka elää parisuhteessa ja kokea ja tuntea sen yhden ja erityisen osoittama rakkaus samalla kun olisi voinut osoittaa hänelle,
Ikisinkku mies 40+
Vakinaisen työpaikan puuttuminen. En olisi koskaan kuvitellut, että koko ikänsä roikkuu jossain määräaikaisissa. Aivan järkyttävää ja vie ennenaikaiseen hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se ollut kiva vaikka elää parisuhteessa ja kokea ja tuntea sen yhden ja erityisen osoittama rakkaus samalla kun olisi voinut osoittaa hänelle,
Ikisinkku mies 40+
Mä oon ollut kunnolla rakastunut 2 kertaa ja molemmat meni v..uiks . Parempi elää tasapainoisen ihmisen kanssa vaikkei niin sekaisin olekaan lemmestä.
Niin, sinä olet se joka ei tajua...
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinä olet se joka ei tajua...
Sori siitä.
Tulihan se joku peräkamarin Make kommentoimaan...huokaus...
Varmaan näin ns hyvänä ihmisenä se, että suuri osa ei yhtä hyviä ihmisenä..
Läheltä piti seitsemän lotossa ja miksi en syntynyt kultalusikka hanurissa kuningasrosvosukuun olisin mielelläni kansan alistaja.
Ihmiset, varsinkin miten eläimiä ja luontoa kohdellaan. Kamala orjuuteen perustuva yhteiskuntarakenne.
Vierailija kirjoitti:
Vakinaisen työpaikan puuttuminen. En olisi koskaan kuvitellut, että koko ikänsä roikkuu jossain määräaikaisissa. Aivan järkyttävää ja vie ennenaikaiseen hautaan.
Mukavaa tai no mukava ja mukaa silti ilahduttavaa huomata, ettei ole ainoa, jota jatkuva vuorottelu työttömyyden ja pätkätöiden oravan pyörässä harmittaa. No eipä ole tarvinnut miettiä lapsien saamista kun pelkästään kumppanin löytäminen on tuntunut vaikealta kun minäkin haluaisin olla se, jok tarjoaa, eikä se luuseri, jota tuijotetaen, että no onkos sulla varaa edes tuohon tai tähän. Vaikka kun on muuttanut paikasta toiseen ja taas uudestaan, niin eipä sitä erityistä sosiaalista turvaverkkoakaan löydy, ainakaan läheltä
Vierailija kirjoitti:
Läheltä piti seitsemän lotossa ja miksi en syntynyt kultalusikka hanurissa kuningasrosvosukuun olisin mielelläni kansan alistaja.
Offtopic, mutta tositarinana kerron kun itse seurasin lottoarvontaa aikanaan ja 4! ekaa numeroa kaikki oikein. Jumaliste kun alkoi sydän hakkaamaan. Sitten ei enää yhtään oikein. :)))
Aika monella työpaikan ja puolison puuttuminen.
Ihmiset on tyhjiä kuoria nykyään.
Työelämä on ollut pettymys, pelkkää orjuutta.
Kuinka vähän ihmiset oikeasti välittävät luonnosta. Valitettavan moni kannattaa ydinvoimaa, ei välitetä tulevista sukupolvista, ultraminäkeskeisyys.
Se että lapseni teki itsemurhan, koska en osannut olla tarpeeksi hyvä äiti.
Se että olen hankkinut 2 ammattia ja molemmat vaatii ulospäinsuuntautuneen ja ihmisistä pitävän luonteen. Itse olen misantrooppi ja erakkoluonne ja oikeastaan rasitun ihmisten seurasta.
Molemmissa hommissa on käämit palaneet enkä tee niitä enää.
Mitä he..ttiä mä oikein touhuan?
Ihmiset.