Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin pettymyksesi elämässä?

Vierailija
27.06.2026 |

Mulla oli se että aikuiset on ihan samanlaisia kiusaajia kuin pienet lapset. Erotuksella että se tehdään usein niin ovelasti ettei tyhmempi edes tajua että on kiusattu.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset. 

Vierailija
2/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi aloituksen kaltainen että aikuiset on kans kiusaajia joka korreloi sitä ettei kehenkään voi luottaa sataprosenttisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan pilaaminen vieraslajeilla

Vierailija
4/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kaikki haluavat vain hyötyä sinusta.

Vierailija
5/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ollut kiva vaikka elää parisuhteessa ja kokea ja tuntea sen yhden ja erityisen osoittama rakkaus samalla kun olisi voinut osoittaa  hänelle, 

Ikisinkku mies 40+

Vierailija
6/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakinaisen työpaikan puuttuminen. En olisi koskaan kuvitellut, että koko ikänsä roikkuu jossain määräaikaisissa. Aivan järkyttävää ja vie ennenaikaiseen hautaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ollut kiva vaikka elää parisuhteessa ja kokea ja tuntea sen yhden ja erityisen osoittama rakkaus samalla kun olisi voinut osoittaa  hänelle, 

Ikisinkku mies 40+

Mä oon ollut  kunnolla rakastunut 2 kertaa ja molemmat meni v..uiks . Parempi elää tasapainoisen ihmisen kanssa vaikkei niin sekaisin olekaan lemmestä.

Vierailija
8/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinä olet se joka ei tajua...

Sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä olet se joka ei tajua...

Sori siitä.

Tulihan se joku peräkamarin Make kommentoimaan...huokaus...

Vierailija
10/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan näin ns hyvänä ihmisenä se, että suuri osa ei yhtä hyviä ihmisenä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä piti seitsemän lotossa ja miksi en syntynyt kultalusikka hanurissa kuningasrosvosukuun olisin mielelläni kansan alistaja.

Vierailija
12/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, varsinkin miten eläimiä ja luontoa kohdellaan. Kamala orjuuteen perustuva yhteiskuntarakenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakinaisen työpaikan puuttuminen. En olisi koskaan kuvitellut, että koko ikänsä roikkuu jossain määräaikaisissa. Aivan järkyttävää ja vie ennenaikaiseen hautaan.

Mukavaa tai no mukava ja mukaa silti ilahduttavaa huomata, ettei ole ainoa, jota jatkuva vuorottelu työttömyyden ja pätkätöiden oravan pyörässä harmittaa. No eipä ole tarvinnut miettiä lapsien saamista kun pelkästään kumppanin löytäminen on tuntunut vaikealta kun minäkin haluaisin olla se, jok tarjoaa, eikä se luuseri, jota tuijotetaen, että no onkos sulla varaa edes tuohon tai tähän. Vaikka kun on muuttanut paikasta toiseen ja taas uudestaan, niin eipä sitä erityistä sosiaalista turvaverkkoakaan löydy, ainakaan läheltä 

Vierailija
14/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että eksyin tälle palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheltä piti seitsemän lotossa ja miksi en syntynyt kultalusikka hanurissa kuningasrosvosukuun olisin mielelläni kansan alistaja.

Offtopic, mutta tositarinana kerron kun itse seurasin lottoarvontaa aikanaan ja 4! ekaa numeroa kaikki oikein. Jumaliste kun alkoi sydän hakkaamaan. Sitten ei enää yhtään oikein. :)))

Vierailija
16/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella työpaikan ja puolison puuttuminen.

Ihmiset on tyhjiä kuoria nykyään. 

Vierailija
17/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on ollut pettymys, pelkkää orjuutta.

Vierailija
18/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vähän ihmiset oikeasti välittävät luonnosta. Valitettavan moni kannattaa ydinvoimaa, ei välitetä tulevista sukupolvista, ultraminäkeskeisyys.

Vierailija
19/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että lapseni teki itsemurhan, koska en osannut olla tarpeeksi hyvä äiti.

Vierailija
20/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen hankkinut 2 ammattia ja molemmat vaatii ulospäinsuuntautuneen ja ihmisistä pitävän luonteen. Itse olen misantrooppi ja erakkoluonne ja oikeastaan rasitun ihmisten seurasta.

Molemmissa hommissa on käämit palaneet enkä tee niitä enää.

Mitä he..ttiä mä oikein touhuan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi