Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin pettymyksesi elämässä?

Vierailija
27.06.2026 |

Mulla oli se että aikuiset on ihan samanlaisia kiusaajia kuin pienet lapset. Erotuksella että se tehdään usein niin ovelasti ettei tyhmempi edes tajua että on kiusattu.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että lapseni teki itsemurhan, koska en osannut olla tarpeeksi hyvä äiti.

Osanotto,tuo on kamalaa.

Vain aika auttaa hissukseen...

Vierailija
22/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ollut kiva vaikka elää parisuhteessa ja kokea ja tuntea sen yhden ja erityisen osoittama rakkaus samalla kun olisi voinut osoittaa  hänelle, 

Ikisinkku mies 40+

Mä oon ollut  kunnolla rakastunut 2 kertaa ja molemmat meni v..uiks . Parempi elää tasapainoisen ihmisen kanssa vaikkei niin sekaisin olekaan lemmestä.

Kiitos. Oma lähtökohtani on enemoi se, että sitä yrittää elää itsensä kanssa ja ympäristönsä kanssa tasapainossa, - Parusuhde on mahdollisuus ei luoja kiitos velvollsiuus tai muu pakko. Teksin tai olisin tehnyt elämästäni hyvin raskaan, jos asettaisin tai olsin asettanut omanarvon tuntoni riippumaan vain siitä, elänkö ja olenko parisuhteessa vai en. Jo kauan aikaa sitten olen luvannut itselleni, että en arvostele tai halveksi kenenkään toisen parisuhdevalintoja - .Voin niitä joskus omassa rajoittuneessa mielessäni toki ihmetellä mutta samalla yrittää ymmärtää, että ei tällaiset asiat ole aina, jos koskaan mitenkään erityisen yksinkertaisia ja helppoja;  itse sitä kykenee näkemään vain osan todellisuutta.

Ikisinkku mies 40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla niitä oikein ole. Jos on jotain pakko nimetä niin se, etten enää ”jaksa mitään”, vaikka rahaa on ja hyvä mieli.  Aina ollut jaksamisen kanssa kanssa haasteita, mutta nuorempana olin lisäksi rahaton ja lannistunut. 

N53

Vierailija
24/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ollut kiva vaikka elää parisuhteessa ja kokea ja tuntea sen yhden ja erityisen osoittama rakkaus samalla kun olisi voinut osoittaa  hänelle, 

Ikisinkku mies 40+

Mä oon ollut  kunnolla rakastunut 2 kertaa ja molemmat meni v..uiks . Parempi elää tasapainoisen ihmisen kanssa vaikkei niin sekaisin olekaan lemmestä.

Kiitos. Oma lähtökohtani on enemoi se, että sitä yrittää elää itsensä kanssa ja ympäristönsä kanssa tasapainossa, - Parusuhde on mahdollisuus ei luoja kiitos velvollsiuus tai muu pakko. Teksin tai olisin tehnyt elämästäni hyvin raskaan, jos asettaisin tai olsin asettanut omanarvon tuntoni riippumaan vain siitä, elänkö ja olenko parisuhteessa vai en. Jo kauan aikaa sitten olen luvannut itselleni, että en arvostele tai halveksi kenenkään toisen parisuhdevalintoja - .Voin niitä joskus omassa rajoittuneessa mielessäni toki ihmetellä mutta samalla yrittää ymmärtää, että ei tällaiset asiat ole aina, jos koskaan mitenkään erityisen yksinkertaisia ja helppoja;  itse sitä kykenee näkemään vain osan todellisuutta.

Ikisinkku mies 40+

Kyllä sulle joku löytyy, mutta ei se tule kulman takaa itsellään. Liiku vaikka tanssilavoilla jne...missä on seuraa tarjolla.

Vierailija
25/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on kiusaamista, jos ei edes tajua tulleensa kiusatuksi?

Vierailija
26/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että synnyin siihen aikaan suhteelliseen rikkaaseen länsimaahan, mutta hullulle naiselle. Vähän kuin olisi saanut 7 oikein mutta ei sittenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on kiusaamista, jos ei edes tajua tulleensa kiusatuksi?

Ai se ei oo kiusaamista jos jätetään työporukan ulkopuolelle, ei kutsuta vaikkapa johonkin illanvietton mihin kutsutaan kaikki muuta työkaverit, juoruillaan ...jne...se ei siis ole kiusaamista jos toinen ei huomaa sitä???

Vierailija
28/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on kiusaamista, jos ei edes tajua tulleensa kiusatuksi?

Ai se ei oo kiusaamista jos jätetään työporukan ulkopuolelle, ei kutsuta vaikkapa johonkin illanvietton mihin kutsutaan kaikki muuta työkaverit, juoruillaan ...jne...se ei siis ole kiusaamista jos toinen ei huomaa sitä???

Kiusaamisesta yleensä kiusaannutaan, mutta jos ei tiedä, ei voi kiusaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on kiusaamista, jos ei edes tajua tulleensa kiusatuksi?

Ai se ei oo kiusaamista jos jätetään työporukan ulkopuolelle, ei kutsuta vaikkapa johonkin illanvietton mihin kutsutaan kaikki muuta työkaverit, juoruillaan ...jne...se ei siis ole kiusaamista jos toinen ei huomaa sitä???

Kiusaamisesta yleensä kiusaannutaan, mutta jos ei tiedä, ei voi kiusaantua.

Olet aika yksinkertainen ihminen.

Vierailija
30/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan näin ns hyvänä ihmisenä se, että suuri osa ei yhtä hyviä ihmisenä..

Kukaan ei ole hyvä. Kaikki ihmiset ovat pahoja ja syntisiä. Vain Jumala on hyvä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme