Pahin pettymyksesi elämässä?
Mulla oli se että aikuiset on ihan samanlaisia kiusaajia kuin pienet lapset. Erotuksella että se tehdään usein niin ovelasti ettei tyhmempi edes tajua että on kiusattu.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se ollut kiva vaikka elää parisuhteessa ja kokea ja tuntea sen yhden ja erityisen osoittama rakkaus samalla kun olisi voinut osoittaa hänelle,
Ikisinkku mies 40+
Mä oon ollut kunnolla rakastunut 2 kertaa ja molemmat meni v..uiks . Parempi elää tasapainoisen ihmisen kanssa vaikkei niin sekaisin olekaan lemmestä.
Kiitos. Oma lähtökohtani on enemoi se, että sitä yrittää elää itsensä kanssa ja ympäristönsä kanssa tasapainossa, - Parusuhde on mahdollisuus ei luoja kiitos velvollsiuus tai muu pakko. Teksin tai olisin tehnyt elämästäni hyvin raskaan, jos asettaisin tai olsin asettanut omanarvon tuntoni riippumaan vain siitä, elänkö ja olenko parisuhteessa vai en. Jo kauan aikaa sitten olen luvannut itselleni, että en arvostele tai halveksi kenenkään toisen parisuhdevalintoja - .Voin niitä joskus omassa rajoittuneessa mielessäni toki ihmetellä mutta samalla yrittää ymmärtää, että ei tällaiset asiat ole aina, jos koskaan mitenkään erityisen yksinkertaisia ja helppoja; itse sitä kykenee näkemään vain osan todellisuutta.
Ikisinkku mies 40+
Ei mulla niitä oikein ole. Jos on jotain pakko nimetä niin se, etten enää ”jaksa mitään”, vaikka rahaa on ja hyvä mieli. Aina ollut jaksamisen kanssa kanssa haasteita, mutta nuorempana olin lisäksi rahaton ja lannistunut.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se ollut kiva vaikka elää parisuhteessa ja kokea ja tuntea sen yhden ja erityisen osoittama rakkaus samalla kun olisi voinut osoittaa hänelle,
Ikisinkku mies 40+
Mä oon ollut kunnolla rakastunut 2 kertaa ja molemmat meni v..uiks . Parempi elää tasapainoisen ihmisen kanssa vaikkei niin sekaisin olekaan lemmestä.
Kiitos. Oma lähtökohtani on enemoi se, että sitä yrittää elää itsensä kanssa ja ympäristönsä kanssa tasapainossa, - Parusuhde on mahdollisuus ei luoja kiitos velvollsiuus tai muu pakko. Teksin tai olisin tehnyt elämästäni hyvin raskaan, jos asettaisin tai olsin asettanut omanarvon tuntoni riippumaan vain siitä, elänkö ja olenko parisuhteessa vai en. Jo kauan aikaa sitten olen luvannut itselleni, että en arvostele tai halveksi kenenkään toisen parisuhdevalintoja - .Voin niitä joskus omassa rajoittuneessa mielessäni toki ihmetellä mutta samalla yrittää ymmärtää, että ei tällaiset asiat ole aina, jos koskaan mitenkään erityisen yksinkertaisia ja helppoja; itse sitä kykenee näkemään vain osan todellisuutta.
Ikisinkku mies 40+
Kyllä sulle joku löytyy, mutta ei se tule kulman takaa itsellään. Liiku vaikka tanssilavoilla jne...missä on seuraa tarjolla.
Miten se on kiusaamista, jos ei edes tajua tulleensa kiusatuksi?
Se, että synnyin siihen aikaan suhteelliseen rikkaaseen länsimaahan, mutta hullulle naiselle. Vähän kuin olisi saanut 7 oikein mutta ei sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on kiusaamista, jos ei edes tajua tulleensa kiusatuksi?
Ai se ei oo kiusaamista jos jätetään työporukan ulkopuolelle, ei kutsuta vaikkapa johonkin illanvietton mihin kutsutaan kaikki muuta työkaverit, juoruillaan ...jne...se ei siis ole kiusaamista jos toinen ei huomaa sitä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on kiusaamista, jos ei edes tajua tulleensa kiusatuksi?
Ai se ei oo kiusaamista jos jätetään työporukan ulkopuolelle, ei kutsuta vaikkapa johonkin illanvietton mihin kutsutaan kaikki muuta työkaverit, juoruillaan ...jne...se ei siis ole kiusaamista jos toinen ei huomaa sitä???
Kiusaamisesta yleensä kiusaannutaan, mutta jos ei tiedä, ei voi kiusaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on kiusaamista, jos ei edes tajua tulleensa kiusatuksi?
Ai se ei oo kiusaamista jos jätetään työporukan ulkopuolelle, ei kutsuta vaikkapa johonkin illanvietton mihin kutsutaan kaikki muuta työkaverit, juoruillaan ...jne...se ei siis ole kiusaamista jos toinen ei huomaa sitä???
Kiusaamisesta yleensä kiusaannutaan, mutta jos ei tiedä, ei voi kiusaantua.
Olet aika yksinkertainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan näin ns hyvänä ihmisenä se, että suuri osa ei yhtä hyviä ihmisenä..
Kukaan ei ole hyvä. Kaikki ihmiset ovat pahoja ja syntisiä. Vain Jumala on hyvä
Osanotto,tuo on kamalaa.
Vain aika auttaa hissukseen...