Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä käy puutarhuri kerran viikossa leikkaamassa nurmikot ja hoitamassa kukkaistutukset.

Vierailija
27.06.2026 |

Keväällä ja syksyllä 2 krt viikossa. Maksaa 40€ tuntia.

Meillä kay myös siivousfirma kerran kuussa. Ihan mahdoton homma pitää yli 500 neliön talo siistinä, vielä kun olemme lapsi- ja koiraperhe.

Miten teidä puutarhanhoito ja siivous on järjestetty?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei. Ikävä kyllä. En erikoisemmin välitä nurmikoiden ajelusta, kun samaa joutuu tekemään vielä mökilläkin, valtavat alueet. Aikoinaan tällä tilalla oli oma puutarhuri, joka teki kaiken. Mieheni isoäiti vain kasteli kukat. Hän ei tehnyt mitään maataloustöitä, vaan johti taloudenhoitoa.

Vierailija
2/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Siivoukset teen mielelläni ihan itse. Meilläkin on koiria, imuroin joka päivä ja pyyhin lattiat päivittäin paitsi kesällä ei tarvitse joka päivä pyyhkiä. Ja minä ne nurmikot myös ajan ja teen kaiken kitkennän ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä joka päivä, tosin talvella vaan joka toinen päivä.Nusasee vaimoani kun minä olen muka kännissä sammunut, tätä peliä on jatkunut vuosikausia, olenko minä hölmö kun sallin sen?

Vierailija
4/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh, kerrostalossako jossa asut vuokralla...

Vierailija
5/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Minulla on kolme tilaa, joissa robottileikkuri ajelee nurmikot. Muuten menisi aina viikko pelkästään nurmikoihin yhdessä paikassa. Puutarhaa tykkään hoitaa itse. Siivouksesta huolehdin myös itse, kun tykkään siivota. Ei käy aika pitkäksi ja on jotain mielekästä tekemistä. 

Vierailija
6/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen mielelläni itse, kun ei tarvitse tehdä töitä kuin muutama tunti viikossa. Puutarhanhoito ja siivous on ihan lempipuuhiani vaikka hoidettavaa on hehtaarin verran. Ymmärrän kyllä, että lapsiperheessä voi kaivata lisäapuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kannattaa menetellä jos asuu omakotitalossa.  Itse inhoan puutarhatöitä, muutin kerrostaloon jossa on huolettomampaa.  Jäin leskeksi, mieheni oli innostunut ns.viherpiipertäjä, hän huolehti ja nautti sellaisista asioista. Ikkunat pesetimme ulkopuolisilla.

Vierailija
8/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on järkännyt asiat hyvin, kätevä systeemi. Kiitos että kerroit tarinasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pitänyt puutahasi kunnossa?

-Ike

Vierailija
10/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nurmen leikkaus vain 2x nyt kuukauden aikana kun ruohon kasvu hidastuu yli 30 asteessa. Allasta ovat käyneet tarkistamassa jokatoinen päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin ongelma, ap?

Vierailija
12/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä puolisoni haluaa tehdä itse kyseiset työt. Minä taas haluan tehdä ruokaa päivittäin ja tilailla ruokaa, josta valmistan itse sapuskat,  kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin kun saan möyriä pihalla kukkien,nurmikon ja rikkaruohojen parissa. Hyöty liikuntaa. Aamukahvin juon ja menen katsomaan mitä kasvihuoneeseen kuuluu.

Vierailija
14/14 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan koneellisesti hoidettu.. 40ha istuksien hoitoon menee ihan liikaa aikaa puutarhurilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän