Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teillekin olo, että kun naapurista kuuluu remontin tai ruohonleikkurin ääntä, silloin sinunkin pitäisi alkaa hommiin?

Vierailija
26.06.2026 |

Ettei tuu sellainen laiskottelija-olo, että siellä ne naapurit vaan rehkii enkä ite te mitään hyödyllistä. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Aivan päinvastoin.

Vierailija
2/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vastamelukuulokkeet ja ikkunan kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan musiikin huutamaan vastapainoksi aina kovalle äänelle vahvistimista kun kuulen ruohonleikkurin pärinää. Näistä ämyreistä lähtee sellaiset äänet että kosto on tarvittaessa todella suloinen. 

Vierailija
4/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, mutta varmistan samantien, onko naapuri varastanut meidän ruohonleikkurin. Se yrittää toistuvasti napata päältäajettavan leikkurin ja väittää sitä taloyhtiön yhteiseksi. Ongelmana nyt vaan on se, että tämä on omakotialuetta eikä täällä ole muita taloyhtiöitä kuin se, jossa hän itse asuu (6 paritaloa samalla tontilla). Meillä on oma tontti ja oma leikkuri.

Vierailija
5/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustossamme on enää yksi talous, jossa on polttomoottorikäyttöinen ruohonleikkuri. Se pitää sen verran pahaa ääntä ja haiseekin pahalle, että menen mieluummin sisätiloihin kun kyseinen naapuri ajaa nurmea.

Vierailija
6/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, mutta varmistan samantien, onko naapuri varastanut meidän ruohonleikkurin. Se yrittää toistuvasti napata päältäajettavan leikkurin ja väittää sitä taloyhtiön yhteiseksi. Ongelmana nyt vaan on se, että tämä on omakotialuetta eikä täällä ole muita taloyhtiöitä kuin se, jossa hän itse asuu (6 paritaloa samalla tontilla). Meillä on oma tontti ja oma leikkuri.

Eikö sitä saa lukkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. 😄

Vierailija
8/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu meidän kadulla, että varsinkin auton ja ikkunoiden pesu on tarttuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä tuli, mutta se olikin oikeasti laiska DI. Kaikki puhdasta imagoa vain.

Vierailija
10/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, mutta varmistan samantien, onko naapuri varastanut meidän ruohonleikkurin. Se yrittää toistuvasti napata päältäajettavan leikkurin ja väittää sitä taloyhtiön yhteiseksi. Ongelmana nyt vaan on se, että tämä on omakotialuetta eikä täällä ole muita taloyhtiöitä kuin se, jossa hän itse asuu (6 paritaloa samalla tontilla). Meillä on oma tontti ja oma leikkuri.

Eikö sitä saa lukkoon?

Se on lukossa, avain on jemmassa, mutta naapuri yrittää saada jonkun lapsista hakemaan avaimen (isänne sanoi, että saan lainata, hae nyt se avain) ja kerran naapuri oli meillä kuistilla pyörimässä muka etsimässä lapsensa kadottamaa puhelinta. Jep, 3v:n puhelin talossa, jossa lapsilla ikää 10-13v, ei se meillä ainakaan leikkimässä käy.

Ja jos nyt kysyt, että miksi kuistin ovi oli auki, niin se on ns. avokuisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi