On taas ihana perjantai
Kahvi paloi pohjaan ja maistui talilta
Ruoka paloi pohjaan ja siihen juuttui paperia
Nukuin pommiin
Tiskivuoren alta ei näy edes sitä tiskiharjaa kuten Arttu Wiskari lauloi
Jatkakaa listaa...
Kommentit (10)
Jos hankin uudet hampaat voinko pestä ne hammasharjalla?
Ai kun palanut ruoka maistuu hyvältä.
Missä ihmiset jotka haluavat valittaa?
Voi kamaluus. Joudun tekemään kotitöitä. Pyykit pyörimässä, astiat koneessa ja robotti-imuri laulaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Voi kamaluus. Joudun tekemään kotitöitä. Pyykit pyörimässä, astiat koneessa ja robotti-imuri laulaa. 😂
Sulla on nörtin huusholli jossa on kaikki uusimmat vempeleet
Kesäaika on ylivoimaisesti se suurin syy näihin ongelmiin.
Öh, no ruokaa tippui vähän yli astiankin, kun otin sitä kauhalla. Ja roskat on vieläkin viemättä.
Joudun menemään juurihoitoon