Lue keskustelun säännöt.
Niillä on ihan selvästi asenneongelma helteitä ja lämpöä kohtaan lehdistössä, sekin tulee sieltä oppijärjestelmistä
26.06.2026 |
Kun kaikki toimittajat on aivopesty tähän ilmasto hommaan niin niiden keskittyminen on kokoajan siinä että aurinko ja lämpö on paha asia, siinä ei oo mitään spektriä välissä vaa se uutisointi on kokoajan vaa sitä samaa että hirmuhelle pilasi kaiken, hirmuhelle tappo ihmisen, hirmuhelle perui festarit, hirmuhelle tulee ja syö sinut, hirmuhelle vaanii nurkana takana. Se ei ole journalismia vaa se on sitä samaa asennejournalismia mitä kaikki muukin on näissä lehdissä eli ihan toimittajien omaa sepustusta
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama toisinpäin, kovat pakkaset, tulipalopakkaset talvella.