Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tämmöistä PMS-oiretta?

Vierailija
26.06.2026 |

Että parin päivän ajaksi koko minäkuva, itsetunto ja sosiaaliset taidot katoaa? Sitä vaan istuu vaikka töissä jossain nurkassa että en kyllä hae kahvia tai ylipäätään näytä naamaani käytävillä, kun olen niin täydellinen surkimus ja näytän hirveältä ja varmaan haisenkin pahalta. Jos pitää jollekin puhua niin ei tahdo järkevää lausetta syntyä. Koko keho tuntuu kömpelöltä, vaatteet ei istu päällä ja tukka hapsottaa. Kroppa on kuin joku naruista vedeltävä marionettinukke, joka ei tottele. Ja kun menkat alkaa niin halleluja, kupla poksahtaa ja planeetat on taas radoillaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖐 Mulla on onneksi vain yksi tuollainen päivä, mutta se on sitten sitäkin hirveämpi. Tuntuu, että kaikki, mitä teen ja olen on paskaa ja turhaa ja olen menkkadepispäissäni tehnyt joskus todella tyhmiä juttuja. En mitään muille ihmisille vahingollista, mutta itseni kannalta kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi