Miten Teemu Keskisarja kampaus tehdään
Olen viemässä tinder-deittiä McDonaldsiin treffeille ja haluan tehdä häneen vaikutuksen. Miten Teemu Keskisarja kampaus mahdetaan tehdä ja millaiset housut sopivat sinimustan hupparin kanssa?
Kommentit (18)
Noin vuoden projekti on tehdä aito tukka tyhjästä.
Älä pese hiuksia äläkä käytä kampaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on jo valmiiksi vähän mallistaan ulos kasvaneet hiukset. Jätät ne vaan pesemättä ja kampaamatta ja lisäksi vielä sormilla vähän harot niitä.
Oisko mustat housut (farkut) passelit.
Onnea treffeille!
Voihan sitä etu tukkaa itse kotona vähän jyrsiä jos silmät ei näy. Siten vaan pää tutisten soprtelet sellaista mikä ei tarkoita mitään.
Harot vaan tukkaasi viispiikkisellä ja menoksi. Tärkeintä on se mitä on pään sisällä!
Vierailija kirjoitti:
AP: opettele yhdyssanat.
Persu hyökkäsi paikalle. 😆
Ei Mäkkäriin. Pitää olla kotimaista.
Haromalla riuskasti muotovaahdon kanssa tuo kampaus on helppo tehdä. Hiuksia pitää kyllä olla paljon, muuten ei onnistu.
Ja farkut sopivat tyyliin hyvin. Myös sinimustien yläosien kanssa.
Ei kuulkaa. Keskisarjan hairdo ei oikeasti synny viisipiikkisellä vetämällä eikä pesämöttömyydestäkään. Se vaatii ihan tarkoituksellista tekemistä - ensinnäkin leikkauksen, jossa on juuressa rakenteellisia ohennuksia kaikilla sektoreilla ja toisenakin tarkoituksellista kampaamista hiusvahalla ja pienellä tupeerauksella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulkaa. Keskisarjan hairdo ei oikeasti synny viisipiikkisellä vetämällä eikä pesämöttömyydestäkään. Se vaatii ihan tarkoituksellista tekemistä - ensinnäkin leikkauksen, jossa on juuressa rakenteellisia ohennuksia kaikilla sektoreilla ja toisenakin tarkoituksellista kampaamista hiusvahalla ja pienellä tupeerauksella.
Keskisarjalla on kaksi eri tyyliä: parturin leikkaama ja uloskasvanut parturin leikkaama.
Akateeminen tyyppi joka esittää hunsvottia koska tietää että se vetoaa 75 - 85 ÄO pisteen bensalenkkareihin.
Ei käydä säännöllisesti neljän viikon välein parturissa. Pesu silloin tällöin ja luonnonmukainen kuivaus niille sijoilleen. Paras malli syntyy, kun menee nukkumaan hiukset märkinä. Aamulla ei käytetä kampaa vaan harotaan pahimmat pois silmiltä. Voila. Paras tulos syntyy luonnostaan hieman kurittomilla hiuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen tyyppi joka esittää hunsvottia koska tietää että se vetoaa 75 - 85 ÄO pisteen bensalenkkareihin.
Historioitsijana mielenkiintoinen persoona.
Hiusta pitää olla paljon ja sen pitää olla piikkisuoraa. Ohuilla haivenilla turha haaveilla.
Ap:llä ei ole mitään mahiksia naisten suhteen, ei Teemu-kampauksella eikä millään muullakaan kampauksella.
Naiset arvostaa enemmän älyä ja keskustelutaitoa kuin kampausta. Joten kun ap:ltä puuttuu äly, niin häneltä puuttuu kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen tyyppi joka esittää hunsvottia koska tietää että se vetoaa 75 - 85 ÄO pisteen bensalenkkareihin.
Ei älyköllä ole aikaa ihailla itseän peilistä ja käydä parturissa viikoittain. Älymystölle kuten yliopistojen professoreille on aina sallittu tietty boheemius.
Toivottavasti sulla on jo valmiiksi vähän mallistaan ulos kasvaneet hiukset. Jätät ne vaan pesemättä ja kampaamatta ja lisäksi vielä sormilla vähän harot niitä.
Oisko mustat housut (farkut) passelit.
Onnea treffeille!