Taas uusi naisentappo
Kommentit (9)
Naisen oma poika tai aviomies, suurella todennäköisyydellä.
Yleisimmin naisen tappaa oma äiti. 80-vuotiaan tapauksessa tosin voi olla muukin tekijä. Moni nainen voisikin paremmin, jos äitinsä sijaan näkisi vain karjun metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Yleisimmin naisen tappaa oma äiti. 80-vuotiaan tapauksessa tosin voi olla muukin tekijä. Moni nainen voisikin paremmin, jos äitinsä sijaan näkisi vain karjun metsässä.
Nyt ei tule yhtä ainutta tapausta mieleen, jossa naisen olisi tappanut oma äiti.
Vierailija kirjoitti:
Yleisimmin naisen tappaa oma äiti. 80-vuotiaan tapauksessa tosin voi olla muukin tekijä. Moni nainen voisikin paremmin, jos äitinsä sijaan näkisi vain karjun metsässä.
Toisaalta jos äitikään ei siedä naisia, niin varmaan parempi noin. Tai sit viedään karhuille koko lössi.
Varmaan tytöttely tässä taustalla. Mies oli nättitytötellyt ja tässä on tulos heti 60 vuotta myöhemmin. Olisi kannattanut naisen juosta karhuille, eikä antaa jännämiehen vietellä
Noin se ihmismieli toimii valitettavasti. Että kun jostain aiheesta aletaan puhumaan, ihminen alkaa nähdä sitä pelkästään kaikkialla ja se asia lisääntyy samantien silmissä huomattavasti. Media sortuu tähän samaan ansaan myös ja tottakai lukijat siinä samalla. Nyt se on tämä miesväkivaltasuus tälllä kertaa mikä kulutetaan ihan loppuun ja mitään muuta maailmassa ei tapahdu kuin naisiin kohdistuvia tappoja. Muistakaa ihmiset elää välillä myös ja käydä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisimmin naisen tappaa oma äiti. 80-vuotiaan tapauksessa tosin voi olla muukin tekijä. Moni nainen voisikin paremmin, jos äitinsä sijaan näkisi vain karjun metsässä.
Nyt ei tule yhtä ainutta tapausta mieleen, jossa naisen olisi tappanut oma äiti.
Naiset tappavat lapsia enemmän kuin miehet kaikkia ihmisiä. Mutta jotkut kokevat että kuin tappaa syntymättömän se on vähemmän väärin tai jopa hienoa.
Poika vai aviomies?