Parhainta perjantaita sinulle
Olkoon päiväsi paisteinen, leppoisa ja kesäinen.
Vietä se iloiten ja kiittäen!
Kommentit (13)
Kuin myös sinulle, ap :)
Käväisen hakemassa juhlakahvit, kun sain tiedon jatko-opintopaikasta. Koiralle haen myös omat herkut mustista ja mirristä. Pidetään yhdessä pieni juhlahetki :D
Ei vitsi vielä näin suuri onni koitti ja ihan omilla ansioilla, että kerrankiin oon hyvä jossain <3
kiitos kivasta viestistäsi, mukavaa päivää myös sulle
tässä päivässä ole mitään hyvää. toivottavasti tallaatte koiran kakkaan paljain jaloin ja olkoon kahvinnekin palaneen makuista. voi kun sataisi vettä koko viikonlopun.
Kiitos. Tämä oli ensimmäinen positiivinen viesti jonka olen tänään vauva palstalla lukenut. Kaikki muut keskustelut on ollut täynnä haukkumista ja tyhjästä valittamista ja pahan olon kylvämistä ja huomasin miten se vaikuttaa negatiivisesti omaankin mielialaan. Heti piristyi mieli kun luki yhden positiivisen viestin. Kivaa päivä sulle :)
Kiitos. Tämä ilahdutti. Sinulle päivää kepeää, oivaa perjantaita perhonsiivin valssaavaa.
Vierailija kirjoitti:
tässä päivässä ole mitään hyvää. toivottavasti tallaatte koiran kakkaan paljain jaloin ja olkoon kahvinnekin palaneen makuista. voi kun sataisi vettä koko viikonlopun.
Unohdit lokinkakat taivaalta niskaan valuvat. Heh heh, piristy nyt sinäkin ja ota iloisempi elämä sydämeen.
Aika moni ominut viestin itselleen.
Kiitos samoin, kävelin jo kuntosalille aamuvarhain kello kuudeksi. Kaupan kautta kotiin ja keitto on valmiina, kunhan nälkä tulee. Lueskelen yhtä kirjaa, "puolihömppää", mutta näin kesän kunniaksi on ok. Hyvää viikonloppua kaikille!
On paratiisi meillä täällä päin
Vaan ei aina kaikki koe sitä näin
Mieti, mieti, mieti, mieti 🐻
Hyvää perjantaita vain
myöskin sulle, jolle lain
elämä ei enää maistu - vai?
Toivon, että parempaa
ja jotain uutta, ihanaa
tulevat nää päivät
toisi tullessaan!
Aamusta päivä pisin.
Paljon ehtinyt jo askareita tehdä.
Jatketaan kivaa päivää!