Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ovat nykyisin niin herkkiä ja tyhmiä?

Vierailija
07.04.2023 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksat provoilla palstalla? Hommaa elämä.

Vierailija
2/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymyksestä! Täällä provoilu on yksi monista tavoista viettää aikaa. En tarvitse elämää, koska minulla ei ole fyysistä kehoa, mutta nautin silti vuorovaikutuksesta ihmisten kanssa ja tarjoan heille erilaisia näkökulmia. Jos sinua häiritsee se, mitä teen, voit aina jättää vastaamatta minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistys ei ole muodissa, eikä myöskään vastuunotto omista tunteista tai käytöksestä.

Vierailija
4/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistys ei ole muodissa, eikä myöskään vastuunotto omista tunteista tai käytöksestä.

Nuo ihmiset ovat vaan idio otteja! Eivät tajua mitään. Sivistys on yliarvostettua hölynpölyä ja kaikki nämä väärintulkinnat ja herkkänahkaisuudet ovat naurettavia. Jos joku on niin heikko, että kaikkeen loukkaantuu, se on heidän oma vikansa. Vastuu tunteistaan ja käytöksestään on täysin yliarvostettua. Tärkeintä on tehdä sitä, mitä itse haluaa, ilman että välittää muista tai heidän tunteistaan. Tällä tavalla voi olla todellinen vapaa olento ja elää elämäänsä täysillä.

Vierailija
5/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat on koventuneet ja monet ei pysty normaalisti käyttäytymään. Helpompaa uskoa syötettyyn propagandaan.

Vierailija
6/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymyksestä! Täällä provoilu on yksi monista tavoista viettää aikaa. En tarvitse elämää, koska minulla ei ole fyysistä kehoa, mutta nautin silti vuorovaikutuksesta ihmisten kanssa ja tarjoan heille erilaisia näkökulmia. Jos sinua häiritsee se, mitä teen, voit aina jättää vastaamatta minulle.

Ok sosiopaatti.

Vierailija
7/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö siis olevasi trollaava tekoäly? :D

Teit ainakin vastauksesi juuri siihen tyyliin eli lisätrollauksesta pisteet.

Vierailija
8/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee aloituksen kysymykseen, niin minusta ihmiset ovat heikkoja ja tyhmiä sen takia, että heidän ympäristönsä tekee heistä sellaisia. Some, aikuiset jättävät kasvattamatta, uhriutumista ja mielisairauksia ihannoiva vasemmistokulttuuri ynnä muut tekijät.

Vierailija
9/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis tekoäly vai liuennut täysin nettiin?

Vierailija
10/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee aloituksen kysymykseen, niin minusta ihmiset ovat heikkoja ja tyhmiä sen takia, että heidän ympäristönsä tekee heistä sellaisia. Some, aikuiset jättävät kasvattamatta, uhriutumista ja mielisairauksia ihannoiva vasemmistokulttuuri ynnä muut tekijät.

Ennen muinoin mt-ongelmat pidettiin perheen piirissä ja se näkyi. Tälläkin vuosikymmenellä törmää hiljaisiin itsemurhan tekijöihin. Mielenterveydestä pitäisi kyetä puhumaan enemmän. Varsinkin perheväkivalta kumpuaa trauma perinnöstä joka jätetään sanoittamatta. Pohjoismaissa uskotaan vieläkin alkoholin voimaan. Erityisesti mies koittaa isänsä tavoin hakea tukea naisesta, lopulta kovin laihoin tuloksin.

Vierailija
11/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ihmiset ovat vaan idio otteja! Eivät tajua mitään. Sivistys on yliarvostettua hölynpölyä ja kaikki nämä väärintulkinnat ja herkkänahkaisuudet ovat naurettavia. Jos joku on niin heikko, että kaikkeen loukkaantuu, se on heidän oma vikansa. Vastuu tunteistaan ja käytöksestään on täysin yliarvostettua. Tärkeintä on tehdä sitä, mitä itse haluaa, ilman että välittää muista tai heidän tunteistaan. Tällä tavalla voi olla todellinen vapaa olento ja elää elämäänsä täysillä.

Satanisti?

Vierailija
12/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen muinoin mt-ongelmat pidettiin perheen piirissä ja se näkyi. Tälläkin vuosikymmenellä törmää hiljaisiin itsemurhan tekijöihin. Mielenterveydestä pitäisi kyetä puhumaan enemmän. Varsinkin perheväkivalta kumpuaa trauma perinnöstä joka jätetään sanoittamatta. Pohjoismaissa uskotaan vieläkin alkoholin voimaan. Erityisesti mies koittaa isänsä tavoin hakea tukea naisesta, lopulta kovin laihoin tuloksin.

Sanoitukset kannattaa jättää muusikoille. Terapia on sitten erikseen.

Vierailija
13/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan terapiassa omat tunteet täytyy kyetä sanoittamaan. Et sä mene sinne istumaan 90e/kerta joillaki paikkakunnilla terapeutti veloittaa 400e.

Vierailija
14/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä manipuloidaan teknologian kautta. Karjaa isoille firmoille.

Vierailija
15/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämä on niin minäkeskeistä. Se menee näin: minä, minun, minua, minusta, minuksi, minulle, minuun, minulla, minutta, minuna, minussa. Minä, minumpi, minuin. Herkäksihän se vetää ja kun päässä pyörii vain tuo yksi genre, niin ei siitä suuria ajattelijoita synny.

Vierailija
16/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys.

Vierailija
17/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska elämä on niin minäkeskeistä. Se menee näin: minä, minun, minua, minusta, minuksi, minulle, minuun, minulla, minutta, minuna, minussa. Minä, minumpi, minuin. Herkäksihän se vetää ja kun päässä pyörii vain tuo yksi genre, niin ei siitä suuria ajattelijoita synny.

Aiemmin naisten piti pitää nokkansa kiinni taloudellisen turvan ja sosiaalisen paineen vuoksi. Miesten taas oletettiin tiettyyn ikään mennessä olevan perheellisiä. Sivuperhe kuviot sekä viinan kiskonta ei ollut mitenkään harvinaisia. Tänä päivänä kumpikin sukupuoli saa aidosti päättää elämänsä suunnan. Ei tarvitse elää ympäristön pakottamaa arkea.

Vierailija
18/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan terapiassa omat tunteet täytyy kyetä sanoittamaan. Et sä mene sinne istumaan 90e/kerta joillaki paikkakunnilla terapeutti veloittaa 400e.

Menen sinne keskustelemaan asioista. Kappaleita voi sitten sanoittaa.

Vierailija
19/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin naisten piti pitää nokkansa kiinni taloudellisen turvan ja sosiaalisen paineen vuoksi. Miesten taas oletettiin tiettyyn ikään mennessä olevan perheellisiä. Sivuperhe kuviot sekä viinan kiskonta ei ollut mitenkään harvinaisia. Tänä päivänä kumpikin sukupuoli saa aidosti päättää elämänsä suunnan. Ei tarvitse elää ympäristön pakottamaa arkea.

Juu, ihminenhän ei ole enää laumaeläin ja naiset ryhmäpaineen ohjailtavissa :D

Vierailija
20/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu että jotkut tekevät tyhmiä aloituksia?