Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä biisissä lauletaan "tää on tavallista pientä elämää"?
25.06.2026 |
Auttakaa! Siis mieslaulaja, perus suomipop/ iskelmää ja 2000-luvulla tehty kappale. Tekoäly ei tiedä. Laulussa lauletaan jotain "haen postit koivukujan päästä" ja "tää on sitä tavallista pientä elämää" ja laulaja on siis kovin onnellinen pienessä vaatimattomassa elämässään. Kenen biisi???
Kommentit (2)
Valitettavasti ei ollu Edun kappale. 😒 Kiitos silti!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei ehkä, mutta Edu Kettusen Tavallinen päivä?