Lue keskustelun säännöt.
En ymmärrä pergolaa.
25.06.2026 |
En ymmärrä pergolaa, ellei se ole katettu, mutta toimiiko se sitten köynnöskasvien tukirakenteena?
N56
Kommentit (5)
Pitäs olla joskus lämmintä niin ymmärtäisit.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
älä nyt järkyty, mutta mä en ymmärrä tämmösiä kysymyksiä...
Tarkoitatko pelargoniaa, siellä mummon akkunalla? Täällä puhutaan nykyään niin hienosti kaikennäköisistä tsirbuloista, että reirun elämämkolulaisen on vaikeeta pysyä kärryillä. Vaikka Porchehan meillä on, jossa on tilaa taostelukoiralle!
Laita viinirypäle kasvamaan joka tolpan juureen niin muutaman vuoden päästä ymmärrät.
Onhan se ilman kasvejakin kivannäköinen hökötelmä, rajaa oleskelualueen sellaiseksi omaksi sopeksi. Mutta yleensä se kyllä jollain myös verhoillaan.