40V eronneena Tinderissä, minkä ikäisiä miehia kannattaa etsiä?
Tiedän kyllä, että PK-seudulla on miesten markkina. 45-50V miehiä ajattelin etsiä. Harrastan itse liikuntaa ja olen hyvässä kunnossa. Uusi Tinderissä 15 vuoden parisuhteen jälkeen.
Kommentit (32)
Miksi etsisit noin paljon itseäsi vanhempia? Jos olisin sinä, laittaisin itse hakuun 35-45-v ikähaarukalla.
Koko Suomessa on pelkästään naisten markkinat, eikä missään miesten.
Sinuna laittaisin ikähaarukaksi 18-45v.
Mediatietojen mukaan 55+ ikäluokasta löytyy sinulle sopivimmat
65+ olisi tutkimuksen mukaan paras.
No varmaan joku +- 7 vuotta. Tuota vähän ihmettelen että miksi olisi miesten markkinat. Miehiä on enemmän mitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mediatietojen mukaan 55+ ikäluokasta löytyy sinulle sopivimmat
Uppoa suohon! Pää edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.
Yhtä moni nainen kuin mies
Vierailija kirjoitti:
65+ olisi tutkimuksen mukaan paras.
Linkkki kiitos.
Avn naisten mukaan nimittäin tuossa ikäluokassa pelkkiä ongelmia, jota myös omat kokemukseni puoltaa. Tietty jos haluaa omaishoitajaksi, niin mikä jottei.
Vierailija kirjoitti:
Mediatietojen mukaan 55+ ikäluokasta löytyy sinulle sopivimmat
Linkkki tutkimukseen, kiitos. Muuten on sun omasta pikku päästäsi.
Avn naisten mukaan nimittäin tuossa ikäluokassa pelkkiä ongelmia, jota myös omat kokemukseni puoltaa. Tietty jos haluaa omaishoitajaksi, niin mikä jottei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.
Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Hyvä että on. Ap:n kannattaa kuitenkin miettiä mitä itse haluaa. Itse löysin hiukan alle 40-vuotiaana 4v nuoremman miehen. Kävi ihan perus duunarityössä. En antanut yhtään arvoa koulutukselle tai työlle, kunhan ei ollut mikään elämäntapatyötön. Kunhan oli mukava ja kemia oli se mikä lopulta ratkaisi.
En tiedä mutta jos olisin hakemassa seuraa tai mahhd. kumppania niin ikä olisi minulle enempi suuntaa antava viite siitä, että minulla ja mahd. kumppanillani tai vaikka vain treffiseuralaisellani saattaisi olla jotain yhteistä.
Esimerkiksi 40 vuoden iässä voi osalla olla jo täysi-ikäisiä lapsia kun taas osa vasta toivoisi löytävänsä hänet, jonka kanssa, ehkä saattsisi saada lapsia.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.
Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.
Mun mielestä toi on nuorempien juttu, niin sittenhän ne miehet saa sen haluamansa nuoremman naisen. Ainakin hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsisit noin paljon itseäsi vanhempia? Jos olisin sinä, laittaisin itse hakuun 35-45-v ikähaarukalla.
Komppaan. Ihme aloitus, ap.
Ehkä Ap on 50v mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.
Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.
Pari huomiota: Se, että koulutettuja naisia on enemmän, ei kuitenkaan tarkoita, että yksittäinen koulutettu mieskään olisi erityisen haluttu. Miehillä voi siksi olla ihan yhtä isoja ongelmia kumppanin löytämisessä - ja onkin. Harvalla naisella nimittäin on kriteerinä vain se, että mies on koulutettu. Uskon kyllä, että koulutettu mies löytää helpommin itseään miellyttäviä ja itselleen mieleisiä naisia, mutta se ei vielä tarkoita, että yksikään naista naisista kiinnostuu vastavuoroisesti. Ja toinen huomio: pk-seudun välittömässä läheisyydessä on muita kuntia, josta miehet tulevat pk-seudulle deittailuapajille, joten vaika nainen ei löytäisi mieleistään Helsingissä asuvaa miestä, hän voi löytää Helsingissä visiitillä olevan miehen, joka asuu Kirkkonummella.
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.