Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40V eronneena Tinderissä, minkä ikäisiä miehia kannattaa etsiä?

Vierailija
25.06.2026 |

Tiedän kyllä, että PK-seudulla on miesten markkina. 45-50V miehiä ajattelin etsiä. Harrastan itse liikuntaa ja olen hyvässä kunnossa. Uusi Tinderissä 15 vuoden parisuhteen jälkeen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.

Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.

Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.

Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.

Tämähän se olisi

M55+

Vierailija
22/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.

Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.

Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.

Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.

Jos kerran tarjontaa on miehille niin paljon, miksi silti monen 35-50-vuotiaan miehen on myös pk-seudulla todella mahdoton löytää kumppania, päästä treffeille, saada matcheja, jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tinderissä hakuasetuksena 18-29v. Kun swaippailee yli 30-vuotiaita, niin alkaa jo oksettaa.

M42

Vierailija
24/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tinderissä hakuasetuksena 18-29v. Kun swaippailee yli 30-vuotiaita, niin alkaa jo oksettaa.

M42

Saat swaippailla ihan mitä haluat. 

Vierailija
25/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen olt kun noin henkilökohtaiseen pyydät  tuon ikäisenä neuvoa....  😝😝😝

Vierailija
26/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.

Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.

Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.

Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.

Tämähän se olisi

M55+

Tosin täällä Helsingissä naiset ovat pääsääntöisesti fémakkoja, joten vaihtoehdot rajautuu käytännössä ulkomailta tulleisiin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

98-vuotias sydänvikainen miljonääri tietty etsintään 

Nimimerkki, Ei avioehtoa.

Vierailija
28/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mediatietojen mukaan 55+ ikäluokasta löytyy sinulle sopivimmat

Uppoa suohon! Pää edellä.

Uppoa itse tuonikänen noloa täältä kysllä. Ota minkä lystäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.

Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.

Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.

Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.

Jos kerran tarjontaa on miehille niin paljon, miksi silti monen 35-50-vuotiaan miehen on myös pk-seudulla todella mahdoton löytää kumppania, päästä treffeille, saada matcheja, jne?

Koska moni mies ei luultavasti ymmärrä, tai halua tajuta, että nainen odottaa ja perustellusti vaatii, että mahd kumppani on tuotava riittävän paljon lisäarvoa ja merkitystä. 

Samaa perustellusti odottaa ja vaatii yhtä lailla moni mieskin kumppaniltaan

. Harvalle riittää vain se, että on vain joku. Ja miksi pitäisikään riittäää? 

Se vain, että mikä tuo tarpeeksi paljon lisäarvoa on - on yhä vaikeampi täyttää.(...)

Uskovainen mies

Vierailija
30/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98-vuotias sydänvikainen miljonääri tietty etsintään 

Nimimerkki, Ei avioehtoa.

Kiitos, tämä on hyvä. Ei haittaa vakka olisi kuuromykkä demtiassa.  Kun vaan jää miljoonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.

Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.

Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.

Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.

Jos kerran tarjontaa on miehille niin paljon, miksi silti monen 35-50-vuotiaan miehen on myös pk-seudulla todella mahdoton löytää kumppania, päästä treffeille, saada matcheja, jne?

Vaikea sanoa, toki se johtuu esim luonteesta. Minusta treffeille on todella helppo päästä. Voi valita kanta-suomalaisen ja muusta kulttuurista tulleen naisen välillä.

Vierailija
32/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.

Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.

Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.

Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.

Tämähän se olisi

M55+

Tosin täällä Helsingissä naiset ovat pääsääntöisesti fémakkoja, joten vaihtoehdot rajautuu käytännössä ulkomailta tulleisiin naisiin.

Mutta ulkomailta tulleita naisia on niin valtava määrä, että luulisi heistä joku löytyvän. M56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme