40V eronneena Tinderissä, minkä ikäisiä miehia kannattaa etsiä?
Tiedän kyllä, että PK-seudulla on miesten markkina. 45-50V miehiä ajattelin etsiä. Harrastan itse liikuntaa ja olen hyvässä kunnossa. Uusi Tinderissä 15 vuoden parisuhteen jälkeen.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.
Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.
Jos kerran tarjontaa on miehille niin paljon, miksi silti monen 35-50-vuotiaan miehen on myös pk-seudulla todella mahdoton löytää kumppania, päästä treffeille, saada matcheja, jne?
Itsellä tinderissä hakuasetuksena 18-29v. Kun swaippailee yli 30-vuotiaita, niin alkaa jo oksettaa.
M42
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tinderissä hakuasetuksena 18-29v. Kun swaippailee yli 30-vuotiaita, niin alkaa jo oksettaa.
M42
Saat swaippailla ihan mitä haluat.
Minkälainen olt kun noin henkilökohtaiseen pyydät tuon ikäisenä neuvoa.... 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.
Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.
Tämähän se olisi
M55+
Tosin täällä Helsingissä naiset ovat pääsääntöisesti fémakkoja, joten vaihtoehdot rajautuu käytännössä ulkomailta tulleisiin naisiin.
98-vuotias sydänvikainen miljonääri tietty etsintään
Nimimerkki, Ei avioehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mediatietojen mukaan 55+ ikäluokasta löytyy sinulle sopivimmat
Uppoa suohon! Pää edellä.
Uppoa itse tuonikänen noloa täältä kysllä. Ota minkä lystäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.
Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.
Jos kerran tarjontaa on miehille niin paljon, miksi silti monen 35-50-vuotiaan miehen on myös pk-seudulla todella mahdoton löytää kumppania, päästä treffeille, saada matcheja, jne?
Koska moni mies ei luultavasti ymmärrä, tai halua tajuta, että nainen odottaa ja perustellusti vaatii, että mahd kumppani on tuotava riittävän paljon lisäarvoa ja merkitystä.
Samaa perustellusti odottaa ja vaatii yhtä lailla moni mieskin kumppaniltaan
. Harvalle riittää vain se, että on vain joku. Ja miksi pitäisikään riittäää?
Se vain, että mikä tuo tarpeeksi paljon lisäarvoa on - on yhä vaikeampi täyttää.(...)
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
98-vuotias sydänvikainen miljonääri tietty etsintään
Nimimerkki, Ei avioehtoa.
Kiitos, tämä on hyvä. Ei haittaa vakka olisi kuuromykkä demtiassa. Kun vaan jää miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.
Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.
Jos kerran tarjontaa on miehille niin paljon, miksi silti monen 35-50-vuotiaan miehen on myös pk-seudulla todella mahdoton löytää kumppania, päästä treffeille, saada matcheja, jne?
Vaikea sanoa, toki se johtuu esim luonteesta. Minusta treffeille on todella helppo päästä. Voi valita kanta-suomalaisen ja muusta kulttuurista tulleen naisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.
Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.
Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.
Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.
Tämähän se olisi
M55+
Tosin täällä Helsingissä naiset ovat pääsääntöisesti fémakkoja, joten vaihtoehdot rajautuu käytännössä ulkomailta tulleisiin naisiin.
Mutta ulkomailta tulleita naisia on niin valtava määrä, että luulisi heistä joku löytyvän. M56
Tämähän se olisi
M55+