Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40V eronneena Tinderissä, minkä ikäisiä miehia kannattaa etsiä?

Vierailija
25.06.2026 |

Tiedän kyllä, että PK-seudulla on miesten markkina. 45-50V miehiä ajattelin etsiä. Harrastan itse liikuntaa ja olen hyvässä kunnossa. Uusi Tinderissä 15 vuoden parisuhteen jälkeen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.

Vierailija
2/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsisit noin paljon itseäsi vanhempia? Jos olisin sinä, laittaisin itse hakuun 35-45-v ikähaarukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomessa on pelkästään naisten markkinat, eikä missään miesten.

Vierailija
4/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna laittaisin ikähaarukaksi 18-45v.

Vierailija
5/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäisiä mistä sytyt.

Vierailija
6/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediatietojen mukaan 55+ ikäluokasta löytyy sinulle sopivimmat

Vierailija
7/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

65+ olisi tutkimuksen mukaan paras.

Vierailija
8/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan joku +- 7 vuotta. Tuota vähän ihmettelen että miksi olisi miesten markkinat. Miehiä on enemmän mitä naisia. 

Vierailija
9/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että on miesten markkina? Kysyn, koska en itse ole moista huomannut, vaikka olen 40+ nainen ja asun Helsingissä.

Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.

Vierailija
10/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppoa suohon! Pää edellä.

Vierailija
11/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen on helppo saada uusi naisystävä PK-seudulla 35-50-vuotiaana. Naisia on muutenkin enemmän kuin miehiä kaikissa ikäryhmissä.

Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.

Vierailija
12/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuossa ikähaitarissa useampi mies etsii naista kuin toisinpäin. Sinänsä kyllä tuossa ikäluokassa ihmiset paljon pariutuvat, mutta heteroista puhuttaessa yhtä moni nainen kuin myös löytää seuraa. Ja miehiä on enemmän kaikissa ikäluokissa poislukidn vanhukset.

Yhtä moni nainen kuin mies

Vierailija
13/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65+ olisi tutkimuksen mukaan paras.

Linkkki kiitos. 

Avn naisten mukaan nimittäin tuossa ikäluokassa pelkkiä ongelmia, jota myös omat kokemukseni puoltaa. Tietty jos haluaa omaishoitajaksi, niin mikä jottei. 

Vierailija
14/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkki tutkimukseen, kiitos. Muuten on sun omasta pikku päästäsi. 

Avn naisten mukaan nimittäin tuossa ikäluokassa pelkkiä ongelmia, jota myös omat kokemukseni puoltaa. Tietty jos haluaa omaishoitajaksi, niin mikä jottei. 

Vierailija
15/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.

Vierailija
16/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että on. Ap:n kannattaa kuitenkin miettiä mitä itse haluaa. Itse löysin hiukan alle 40-vuotiaana 4v nuoremman miehen. Kävi ihan perus duunarityössä. En antanut yhtään arvoa koulutukselle tai työlle, kunhan ei ollut mikään elämäntapatyötön. Kunhan oli mukava ja kemia oli se mikä lopulta ratkaisi.

Vierailija
17/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta jos olisin hakemassa seuraa tai mahhd. kumppania niin ikä olisi minulle enempi suuntaa antava viite siitä, että minulla ja mahd. kumppanillani tai vaikka vain treffiseuralaisellani saattaisi olla jotain yhteistä. 

Esimerkiksi 40 vuoden iässä voi osalla olla jo täysi-ikäisiä lapsia kun taas osa vasta toivoisi löytävänsä hänet, jonka kanssa, ehkä saattsisi saada lapsia. 

Uskovainen mies

Vierailija
18/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuhan PK-seudun väestödemografiaan. Naisia on enemmän joka ikäluokassa alkaen 20-vuotiaista. Naiset ovat miehiä koulutetumpia eivät usein hyväksy kumppaniksi itseään vähemmän koulutettua miestä. Siksi koulutetulla miehellä on uskomaton apaja 35-50-vuotiaana PK-seudulla. Naisystäväehdokkaita riittää.

Mun mielestä toi on nuorempien juttu, niin sittenhän ne miehet saa sen haluamansa nuoremman naisen. Ainakin hetkeksi. 

Vierailija
19/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsisit noin paljon itseäsi vanhempia? Jos olisin sinä, laittaisin itse hakuun 35-45-v ikähaarukalla.

Komppaan. Ihme aloitus, ap.

Ehkä Ap on 50v mies.

Vierailija
20/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari huomiota: Se, että koulutettuja naisia on enemmän, ei kuitenkaan tarkoita, että yksittäinen koulutettu mieskään olisi erityisen haluttu. Miehillä voi siksi olla ihan yhtä isoja ongelmia kumppanin löytämisessä - ja onkin. Harvalla naisella nimittäin on kriteerinä vain se, että mies on koulutettu. Uskon kyllä, että koulutettu mies löytää helpommin itseään miellyttäviä ja itselleen mieleisiä naisia, mutta se ei vielä tarkoita, että yksikään naista naisista kiinnostuu vastavuoroisesti. Ja toinen huomio: pk-seudun välittömässä läheisyydessä on muita kuntia, josta miehet tulevat pk-seudulle deittailuapajille, joten vaika nainen ei löytäisi mieleistään Helsingissä asuvaa miestä, hän voi löytää Helsingissä visiitillä olevan miehen, joka asuu Kirkkonummella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän