Pitäisikö myös suomalaiset raiskaajat karkoittaa eli jokainen saisi tasavertaisen kohtelun
Asia olisi tutkittava ja lailliset esteet siirrettävä.
Kommentit (17)
Mistä me tiedämme, ovatko nämä raiskareita jotka on karkotettu maahamme?
Mikä on se maahan johon ajattelit karkottaa?
Sä sitten ottaisit tänne Irakissa rais kanneen karkotetun? Miksi vassarit ovat niin hemmetin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedämme, ovatko nämä raiskareita jotka on karkotettu maahamme?
Moni mukamas huippukoulutettu paljastui ainakin sotilaskarkuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Heidät voitaisiin huutokaupata ulkomaisille vankeinhoitolaitoksille. Halvimmalla tarjoaja saisi henkilön omaksi orjakseen.
Ihan tiedoksi että vangeista on kuluja maailman kaikissa maissa. No jaa, Kiinassa taidetaan myydä niiden elimiä, joten valtio saa rahaa.
EI, tasavertaista on olla omassa maassaan.
Jos suomalainen r'iskaa ulkomailla, hänet tulee palauttaa Suomeen.
Suomalaiset rikolliset ovat Suomen yhteiskunnan tuotetta, ulkomaalaiset omien lähtöyhteiskuntiensa.
Luulisi tyhmemmänkin jo tajuavan asian.
Vierailija kirjoitti:
Sä sitten ottaisit tänne Irakissa rais kanneen karkotetun? Miksi vassarit ovat niin hemmetin tyhmiä?
Koska tärkeintä on tunteiden välitön sanoittaminen, eivät faktat.
TOTTAKAI PITÄÄ PALAUTTAA MUISTA MAISTA TAKAISIN SUOMEEN JOS ON HUUM ERAISKAILLUT MUITA .
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se maahan johon ajattelit karkottaa?
Halvimmalla tarjoaja ottaisi raiskaajan vastaan. Uganda. Laos. Kosovo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidät voitaisiin huutokaupata ulkomaisille vankeinhoitolaitoksille. Halvimmalla tarjoaja saisi henkilön omaksi orjakseen.
Ihan tiedoksi että vangeista on kuluja maailman kaikissa maissa. No jaa, Kiinassa taidetaan myydä niiden elimiä, joten valtio saa rahaa.
Myymme raiskaajat kiinaan. Hyvä idea.
Suomeen tulleet rikolliset kuuluu heidän oman maansa sosiaturvaan ja vankilaan tietysti . Ei meidän .
Perustuslain mukaan Suomen kansalaista ei saa karkottaa ja hänellä on aina oikeus palata maahan.
Ei suomalaisia karkoteta mihinkään vaan tuodaan takaisin tänne . Muu maalaisille on omat maansa.
Kyllä heidät voisi karkottaa Afrikkaan niin olisi kotoisa olo siellä missä kaikilla muillakin on sama harrastus.
Miksi täällä tulisi pitää ulkomaalaisia rikollisia? Jokainen maa vastaa omista rikollisistaan.
Tottakai ukrainaan eturintamalle. Sodan jälkeen myydään pohjois koreaan.
Heidät voitaisiin huutokaupata ulkomaisille vankeinhoitolaitoksille. Halvimmalla tarjoaja saisi henkilön omaksi orjakseen.