Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen top50 -listalla pelkkää moskaa! Mikä tuo RUN IT:kin on? Ei ole edes Suomea!

Vierailija
25.06.2026 |

Mietin vain että kuka oikeasti kuuntelee kappaletta RUN IT (Suomen top50, sija 48.) Ei ollut edes Suomea, en tiedä artistia ja oli aika temmoton biisi, toisin kuin esim. Dingon Levoton Tuhkimo joka paikkansa tuolla ansaitsee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kuka kuuntelee Suomen Top50? 

Vierailija
2/7 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että! Juuri tänään kuuntelin Suomen top50 ja kaikki biisit olivat niin tylsiä. Onneksi tuli Run it (vaikka en ole kuullutkaan biisiä ennen). Kyllä muissa maissa osataan paremmin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se sinua? Loppupään biisit on yleensä kyllä ei niin tunnettuja lopulta. Siellä saattaa olla mitä vaan, kun joku on kuunnellut toistolla.

Vierailija
4/7 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako se sinua? Loppupään biisit on yleensä kyllä ei niin tunnettuja lopulta. Siellä saattaa olla mitä vaan, kun joku on kuunnellut toistolla.

Aika mahtavaa, jos yhden ihmisen voimalla saadaan biisi Top50-listalle.

Vierailija
5/7 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt mieleni pahoitin.

Vierailija
6/7 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään ne. Ettei radiot syötä huonoa musiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa naisartisteja. En voi sietää naisten ulinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän