Lue keskustelun säännöt.
Mä en ymmärrä tätä yhtä joka ei ymmärrä mitään
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pystytkö nyt olemaan, ap, vai tarvitaanko ambulanssia?
Se on ihan uskottavaa, että se ei paljon mitään ymmärrä, mutta nuo jatkuvat aloitukset mammapalstalla ovat ihan vain pakkoajatus.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö nyt olemaan, ap, vai tarvitaanko ambulanssia?
Synnyitkö noin tyhmänä, vai johtuuko ymmärtämättömyytesi siitä että päätäsi paukutettiin pienenä betoniin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Niin kun mitä se ei ymmärrä?
Ei ymmärrä lapsista, nuorista, politiikasta, saiuksista ym. Ainut että haukkuu kaikkea mikä liikkuu... säälittävä sika läski.
Niin kun mitä se ei ymmärrä?