Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita DI-miehen kanssa asuvia onnettomia?

Vierailija
25.06.2026 |

En tosiaan tiedä, miksi otin DI-miehen. Hän on vain puutarhuri, ei edes saa kunnolla palkkaa. Kämppä on hieno, mutta kaikki menossa ulosottoon. Itselläni on varmaan tämän seurauksena testosteroni-tasot laskenut, kun olen näin apea. Masennusta odotellessa vaan. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi