Miksi pyöräilijä käyttäisi Edgen sijasta jotain Garminin kelloa?
Kommentit (16)
Varmaan jos harrastaa juoksua, hiihtoa, uintia, rullaluistelua esim niin en minä pyöräilyyn osta erikseen mitään edgeä.
En tiedä, jospa pyöräilijä katselisi liikennettä sen kellon sijaan ja opettelisi liikennesäännöt kellojen vertailun sijaan? Tänään taas yritti pyöräilijä hieno kypärä päässä takaa päälle JALKAKÄYTÄVÄLLÄ vaikka oli selvästi täyttänyt 12 vuotta yli 50 vuotta sitten
Mulla on tollanen Citizen. Katon lähtiessä, että ahaa kello on noin paljon ja palatessa näen sitten, kauanko lenkki kesti.
Koska ei halua ostaa montaa eri laitetta.
Mä opin jo lapsena polkemaan ilman mitään kelloja. Onnistuu kyllä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla parempi? Garmin riittää minulle hyvin ihan kaikkeen liikuntaan. Sieltä menevät tiedot Stravaan, jossa voi niitä tutkailla. Mitä pyöriä omistat?
Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä.
Ihan tavallinen soittokello on riittänyt minulle.
"Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä."
No ihan ei vielä tuolla harrastamisella kannata leijua yhdellä Edgellä.
Vierailija kirjoitti:
"Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä."
No ihan ei vielä tuolla harrastamisella kannata leijua yhdellä Edgellä.
Montako niitä oikein tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä."
No ihan ei vielä tuolla harrastamisella kannata leijua yhdellä Edgellä.
Montako niitä oikein tarvitaan?
Viisi pitää olla tosiharrastajalla. Ei niillä ajaa tarvitse mutta on ne oltava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä."
No ihan ei vielä tuolla harrastamisella kannata leijua yhdellä Edgellä.
Montako niitä oikein tarvitaan?
Ainakin 7 hinnaltaan vähintään 5648€ kappale.
"Montako niitä oikein tarvitaan?"
Leijua ei kannata millään määrällä. Toki on ymmärrettävää että jos omistaa viisi kallista pyörää niin sitten se muukin varustus on samaa sarjaa. Mutta erityisen hassua se leijuminen on jos omistaa juuri ja juuri yhden ns. harrastuspyörän.
Ainoa kello mitä tarvitsisivat olisi lehmänkello kaulaan, kuulisi näitä helpommin. Suhahtelevat kantapäitä hipoen hullunkiilto silmissään milloin mistäkin ja milloin mihinkin.
Vierailija kirjoitti:
"Montako niitä oikein tarvitaan?"
Leijua ei kannata millään määrällä. Toki on ymmärrettävää että jos omistaa viisi kallista pyörää niin sitten se muukin varustus on samaa sarjaa. Mutta erityisen hassua se leijuminen on jos omistaa juuri ja juuri yhden ns. harrastuspyörän.
Miksi pitäisi omla useampi pyörä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä."
No ihan ei vielä tuolla harrastamisella kannata leijua yhdellä Edgellä.
Montako niitä oikein tarvitaan?
Viisi pitää olla tosiharrastajalla. Ei niillä ajaa tarvitse mutta on ne oltava
Meillä on varasto täynnä puolison pyöriä. Hän harrastaa triathlonia, kisapyörän lisäksi kaikkiin mahdollisiin olosuhteisiin pitää (kuulemma) olla. Minulle riittää kaksi, toinen hybridi ja toinen kännipyörä, jolla mennään festareille ja terassille.
Millä tavalla parempi? Garmin riittää minulle hyvin ihan kaikkeen liikuntaan. Sieltä menevät tiedot Stravaan, jossa voi niitä tutkailla. Mitä pyöriä omistat?