Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä Rydman sittenkin venkoili

Vierailija
25.06.2026 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012101030.html

 

Nyt alkaa paljastumaan Rydmanin juoni ja populismi. Rydman halusi pelata poliittista peliä ja omaa vaalikampanjaansa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tasoa kuin persujen masinoima mesimäyrä paska 

Vierailija
2/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tasoa kuin persujen masinoima mesimäyrä paska 

Uhriutuminen, uhriutuminen, uhriutuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.

Vierailija
4/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.

Kenenköhän kanssa ne luulee olevansa seuraavassa hallituksessa? Demareiden?

Vierailija
5/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.

Kenenköhän kanssa ne luulee olevansa seuraavassa hallituksessa? Demareiden?

No eivät ole. Demarit on ja Keskusta. Silti Rydman  tekee oikein.

Demari

Vierailija
6/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne muut ovat niin fiksuja, niin miksi ne eivät ole laittamassa järjestöjä kuriin kuten Rydman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.

Kenenköhän kanssa ne luulee olevansa seuraavassa hallituksessa? Demareiden?

No eivät ole. Demarit on ja Keskusta. Silti Rydman  tekee oikein.

Demari

Mikä siinä oli oikein, että toimii vastoin yhteisiä pelisääntöjä ja koittaa nostaa siten omaa profiiliaan.

Vierailija
8/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.

Kenenköhän kanssa ne luulee olevansa seuraavassa hallituksessa? Demareiden?

No eivät ole. Demarit on ja Keskusta. Silti Rydman  tekee oikein.

Demari

Antti Kaikkonen ei ole törmännyt ps hallituksesta jossa keskusta olis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhmaikä 👌

Vierailija
10/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne muut ovat niin fiksuja, niin miksi ne eivät ole laittamassa järjestöjä kuriin kuten Rydman?

No hehän ovat kaikki yhtä mieltä siitä, että järjestöiltä täytyy säästää. Useimmat vain ymmärtävät, ettei säästökriteeriksi sovi se, mistä järjestöistä ministeri itse tykkää.

Vaikuttaisi, että tämä puhe, kuinka kohtaavasta työstä ei pidä säästää, onkin ollut vain sumuverhoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin nauratti, kun Multala ripitti Rydmania. Ainoa huono puoli, että Rydman ei viitsinyt olla paikalla.

Vierailija
12/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ylltäys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muelestäni venkoilu on pienempi paha kuin 14 v tet harjoittelijan seksikkyydestä puhuminen

Vierailija
14/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muelestäni venkoilu on pienempi paha kuin 14 v tet harjoittelijan seksikkyydestä puhuminen

Älä ota muiden syntejä tähän vertailuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän