Ehkä Rydman sittenkin venkoili
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012101030.html
Nyt alkaa paljastumaan Rydmanin juoni ja populismi. Rydman halusi pelata poliittista peliä ja omaa vaalikampanjaansa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Samaa tasoa kuin persujen masinoima mesimäyrä paska
Uhriutuminen, uhriutuminen, uhriutuminen
Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.
Kenenköhän kanssa ne luulee olevansa seuraavassa hallituksessa? Demareiden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.
Kenenköhän kanssa ne luulee olevansa seuraavassa hallituksessa? Demareiden?
No eivät ole. Demarit on ja Keskusta. Silti Rydman tekee oikein.
Demari
Jos ne muut ovat niin fiksuja, niin miksi ne eivät ole laittamassa järjestöjä kuriin kuten Rydman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.
Kenenköhän kanssa ne luulee olevansa seuraavassa hallituksessa? Demareiden?
No eivät ole. Demarit on ja Keskusta. Silti Rydman tekee oikein.
Demari
Mikä siinä oli oikein, että toimii vastoin yhteisiä pelisääntöjä ja koittaa nostaa siten omaa profiiliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.
Kenenköhän kanssa ne luulee olevansa seuraavassa hallituksessa? Demareiden?
No eivät ole. Demarit on ja Keskusta. Silti Rydman tekee oikein.
Demari
Antti Kaikkonen ei ole törmännyt ps hallituksesta jossa keskusta olis.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne muut ovat niin fiksuja, niin miksi ne eivät ole laittamassa järjestöjä kuriin kuten Rydman?
No hehän ovat kaikki yhtä mieltä siitä, että järjestöiltä täytyy säästää. Useimmat vain ymmärtävät, ettei säästökriteeriksi sovi se, mistä järjestöistä ministeri itse tykkää.
Vaikuttaisi, että tämä puhe, kuinka kohtaavasta työstä ei pidä säästää, onkin ollut vain sumuverhoa.
Mua niin nauratti, kun Multala ripitti Rydmania. Ainoa huono puoli, että Rydman ei viitsinyt olla paikalla.
Muelestäni venkoilu on pienempi paha kuin 14 v tet harjoittelijan seksikkyydestä puhuminen
Vierailija kirjoitti:
Muelestäni venkoilu on pienempi paha kuin 14 v tet harjoittelijan seksikkyydestä puhuminen
Älä ota muiden syntejä tähän vertailuun.
No toi nyt oli tollaista vaalipuhetta.
Vai niin, no miksei ne muut laita asioita kuosiin, jos ovat niin hyviä.
Menee ehkä aika hitas-asuntoja metsästäessä.
Ei ole venkoilusta kyse, jos isänmaan asioita hoitaa.
Tämä on ollut koko ajan selvää. Rydman pääsi niukin naukin läpi viime vaaleissa. Nyt hän haluaa maksimoida medianäkyvyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole venkoilusta kyse, jos isänmaan asioita hoitaa.
Kas, kun ei jumalan 😂 Ei tuota pelleä voi isänmaaksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Aika härski veto ryytmanilta koittaa saada irtopisteitä, ku kaikki hallituspuolueet ovat periaatteessa samaa mieltä.
Persuthan aina sanoo etteivät päätä yksin mistään, koska hallituksessa on neljä puoluetta. Nyt takki kääntyi.
Samaa tasoa kuin persujen masinoima mesimäyrä paska