Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Futiskisat pilalla, kun jatkuvasti kuvataan yleisöä..

Vierailija
25.06.2026 |

Miksi ne tekee noin? Ymmärrän jos ennen ottelua ja sen jälkeen kuvataan, mutta että kesken pelin kun tilanteet ovat käytössä kuva menee johonkin julkkikseen tai hassun hauskan fanin toilailuun ei kiinnosta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahiten katselukokemusta kyllä pilaa nuo MTV:n ottelun mainokset, kuin yksittäiset lyhyet otokset katsomosta, joita yleensä tulee kun peli on poikki!

Vierailija
2/3 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahiten katselukokemusta kyllä pilaa nuo MTV:n ottelun mainokset, kuin yksittäiset lyhyet otokset katsomosta, joita yleensä tulee kun peli on poikki!

Missään muualla maailmassa ei mainoskanavilla esitetä jalkapalloa. Ei sovi lajiin ollenkaan tuollaiset mainoskatkot kesken peliä.


Amerikkalaiseen jalkapalloon sopivat, ja televisioyhtiöt ovatkin niitä pitkiä taukoja lobanneet maksimoidakseen tuotot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mainokset tulee onneksi mainostauon aikana (hydration break).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme