Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi ja Albania ovat ainoat maat, jotka eivät ole koskaan olleet jalkapallon MM-lopputurnauksessa

Vierailija
25.06.2026 |

Se on mielestäni häpeällistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa potkupallossa jotain häpeällistä? No kyllä. Esim. se, että MM-kisat pidetään Trumplandiassa.

Vierailija
2/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti siellä ole ollut esimerkiksi Bhutan tai Nauru, Tuvalu, Kiribati tai Komorit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin hurrasin Virolle silloin kun melkein pääsivät jatkoon MM:ssä.

Vierailija
4/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettei suomi mene sinne räpiköimään ja nolaamaan itseeään. Suomen pelaaaminen on tuskaista katsottavaa eikä ne osaa edes laukoa. Katsoin eilen miten Haitin pelaa laukoi ylänurkkaan 16 rajan ulkopuolelta. Suomen pelaajat ei ikinä tee sellaisia maaleja.

Vierailija
5/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi ettei suomi mene sinne räpiköimään ja nolaamaan itseeään. Suomen pelaaaminen on tuskaista katsottavaa eikä ne osaa edes laukoa. Katsoin eilen miten Haitin pelaa laukoi ylänurkkaan 16 rajan ulkopuolelta. Suomen pelaajat ei ikinä tee sellaisia maaleja.

Joo, ei taso riitä. Curacaon piskuinen 150 000 ihmisen valtio onnistuu mm. nollaamaan Ecuadorin joka on yksi latinalaisen Amerikan kovatasoisimmista joukkueista Brasilian ja Argentiinan ohella.

Vierailija
6/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi ettei suomi mene sinne räpiköimään ja nolaamaan itseeään. Suomen pelaaaminen on tuskaista katsottavaa eikä ne osaa edes laukoa. Katsoin eilen miten Haitin pelaa laukoi ylänurkkaan 16 rajan ulkopuolelta. Suomen pelaajat ei ikinä tee sellaisia maaleja.

Haiti on niin rutiköyhä ja jengiväkivallan kyllästämä ettei maassa edes voi pelata otteluita turvallisesti. He treenasivat MM-kisoihin naapurivaltioissa ilman kotikenttää ja silti taistelivat tiensä karsintakierrokselta. Suomessa ei tuollaista sitkeyttä ole ollut sitten talvisodan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, ja voittamisen pelko. Tuttua kauraa. 

Vierailija
8/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin näin ku et päästäs sinne samanlaisel muukalaislegioonal ku Sveitsi tai Ranska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Mutta Pohjoismaista Suomi taitaa olla ainut.

Vierailija
10/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on kuningas Litti ja Pukki🤣

Vapiskaa messit ja kumppanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopasta on vaikea päästä kisoihin, paljon valtioita, joilla on hyvä maajoukkue, mutta paikkoja hyvin rajallisesti.

Vierailija
12/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla pelataan jalkapalloa.

Suomessa potkupalloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi