Suomi ja Albania ovat ainoat maat, jotka eivät ole koskaan olleet jalkapallon MM-lopputurnauksessa
Kommentit (12)
Ei varmasti siellä ole ollut esimerkiksi Bhutan tai Nauru, Tuvalu, Kiribati tai Komorit.
Minä niin hurrasin Virolle silloin kun melkein pääsivät jatkoon MM:ssä.
Parempi ettei suomi mene sinne räpiköimään ja nolaamaan itseeään. Suomen pelaaaminen on tuskaista katsottavaa eikä ne osaa edes laukoa. Katsoin eilen miten Haitin pelaa laukoi ylänurkkaan 16 rajan ulkopuolelta. Suomen pelaajat ei ikinä tee sellaisia maaleja.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ettei suomi mene sinne räpiköimään ja nolaamaan itseeään. Suomen pelaaaminen on tuskaista katsottavaa eikä ne osaa edes laukoa. Katsoin eilen miten Haitin pelaa laukoi ylänurkkaan 16 rajan ulkopuolelta. Suomen pelaajat ei ikinä tee sellaisia maaleja.
Joo, ei taso riitä. Curacaon piskuinen 150 000 ihmisen valtio onnistuu mm. nollaamaan Ecuadorin joka on yksi latinalaisen Amerikan kovatasoisimmista joukkueista Brasilian ja Argentiinan ohella.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ettei suomi mene sinne räpiköimään ja nolaamaan itseeään. Suomen pelaaaminen on tuskaista katsottavaa eikä ne osaa edes laukoa. Katsoin eilen miten Haitin pelaa laukoi ylänurkkaan 16 rajan ulkopuolelta. Suomen pelaajat ei ikinä tee sellaisia maaleja.
Haiti on niin rutiköyhä ja jengiväkivallan kyllästämä ettei maassa edes voi pelata otteluita turvallisesti. He treenasivat MM-kisoihin naapurivaltioissa ilman kotikenttää ja silti taistelivat tiensä karsintakierrokselta. Suomessa ei tuollaista sitkeyttä ole ollut sitten talvisodan.
Suomi, ja voittamisen pelko. Tuttua kauraa.
Mielummin näin ku et päästäs sinne samanlaisel muukalaislegioonal ku Sveitsi tai Ranska
Ei pidä paikkaansa. Mutta Pohjoismaista Suomi taitaa olla ainut.
Vaikka on kuningas Litti ja Pukki🤣
Vapiskaa messit ja kumppanit.
Euroopasta on vaikea päästä kisoihin, paljon valtioita, joilla on hyvä maajoukkue, mutta paikkoja hyvin rajallisesti.
Maailmalla pelataan jalkapalloa.
Suomessa potkupalloa.
Jaa potkupallossa jotain häpeällistä? No kyllä. Esim. se, että MM-kisat pidetään Trumplandiassa.