Loppuuko Ville Rydmanin venkoilu?
Mitä luulet, loppuuko Orpon ja hallituksen nöyryyttäminen eli venkoilu?
Kommentit (8)
Antti Rinne, saamelaisasiantuntija, on paras vastaamaan venkoilu-asiasta.
Loppuu kun puupää pudotetaan eduskunnasta. PS:n Helsingin vaalipiirin äänestäjistä oli jo vuosi sitten hukassa 66% eli kaksi kolmasosaa. Eniten kannatustaan oli menettänyt Jussi Halla-aho, peräti 72%. Helsingistä on kolme persua eduskunnassa: Halla-aho, Rantanen ja Rydman. Rydman tuskin on näistä suosituin muualla paitsi maaseudun pedofiilipersujen joukossa, ja hehän eivät voi Helsingin ehdokkaita äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Loppukohan muiden puolueiden venkoilu hillotolppien suojelusta?
Jos persuille ei olisi hillotolppa tärkeä, niin miksi eivät hajoita hallitusta?
Wille Rydman olisi voinut pärjätä paremmin musiikkialalla kuinpoliitikkona.
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman olisi voinut pärjätä paremmin musiikkialalla kuinpoliitikkona.
Liian suuri ego on huono ominaisuus musiikin harjoittelussa.
Iltalehdessä juttu kirpparialustasta jossa pyörii pedorinki: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012100252.html
Loppukohan muiden puolueiden venkoilu hillotolppien suojelusta?