On toi nikotiini kumma aine
Suihkeina ja purukumissa ihan hyväksyttävää ja voi telkkarissakin mainostaa. Nikotiinipusseissa taas myrkyllistä ja lehdissä lääkärit varoittelevat siittä.
Kommentit (9)
Toiset on nikotiinin korvaushoitoon ja toiset jostain syystä eivät.
Joo joo vedät vaan nii kuin ennenkin
Nikotiinipussien nikotiini on jotain kiinalaista labrassa tehtyä myrkkyä ja niissä on jopa kymmeniä kertoja enemmän nikotiinia kuin purkassa tai tupakassa.
Nikotiinipusseja on myös eri vahvuuksina.
Vierailija kirjoitti:
Nikotiinipusseja on myös eri vahvuuksina.
Mutta suurin osa ostaa juuri niitä missä on 15mg+ per pussi eli yksi pussi vastaa noin 15 tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nikotiinipussien nikotiini on jotain kiinalaista labrassa tehtyä myrkkyä ja niissä on jopa kymmeniä kertoja enemmän nikotiinia kuin purkassa tai tupakassa.
Niinpä, nikotiinipussien nikotiini ei ole tupakasta peräisin, vaan synteettisesti valmistettua myrkkyä. Luonnon tupakka on terveellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Nikotiinipussien nikotiini on jotain kiinalaista labrassa tehtyä myrkkyä ja niissä on jopa kymmeniä kertoja enemmän nikotiinia kuin purkassa tai tupakassa.
Ja ovat erittäin haitallisia suun terveydelle. Limakalvot menee niin karrelle ettei kirvelyä enää edes tunne kun on jonkin aikaa niillä ikeniään pahoinpidellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikotiinipusseja on myös eri vahvuuksina.
Mutta suurin osa ostaa juuri niitä missä on 15mg+ per pussi eli yksi pussi vastaa noin 15 tupakkaa.
Elimistö saa ihan eri tavalla nikotiiniä poltettuna kuin imeytyneenä pusseista.
Tasan ei käy nallekarkit.