Paljonko olisitte valmiita maksamaan GTA VI:stä?
Tänään alkoi ennakkotilaukset. Perusversio 80 e, ultimate 100e. Ostan ultimaten.
Lisäksi joudun ostamaan pleikkarin ihan tuota peliä varten, eli siihen menee ainakin 600e. Myyn pois kun tulee PC:lle, eli maksan pelin pelaamisesta noin 400 euroa.
Rehellisesti olisin maksanut vaikka tonnin tuosta pelistä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
20 euroa. Ostan pelin varmaan silloin, kun se maksaa tuon verran.
Kunhan se tulee Steamiin ja on siellä hetken, niin voi saada ehkä puoleen hintaan eli 40e.
Tuo on kuitenkin koko ihmiskunnan historian kallein yksittäinen mediatuote, eli siitä kannattaakin vähän maksaa.
Älkää ostako sitä. Tulette pettymään. Peli on ollut niin kauan tuotannossa ettei ole enää mitään mahdollisuutta että se voisi olla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako sitä. Tulette pettymään. Peli on ollut niin kauan tuotannossa ettei ole enää mitään mahdollisuutta että se voisi olla hyvä.
Höpöhöpö
Eniten häirtsee että tuleva fyysinen julkaisu onkin vain latauskoodi
Vierailija kirjoitti:
Eniten häirtsee että tuleva fyysinen julkaisu onkin vain latauskoodi
Se on kieltämättä todella harmillista. Sentään saa sen kotelon hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 euroa. Ostan pelin varmaan silloin, kun se maksaa tuon verran.
Kunhan se tulee Steamiin ja on siellä hetken, niin voi saada ehkä puoleen hintaan eli 40e.
Tuo on kuitenkin koko ihmiskunnan historian kallein yksittäinen mediatuote, eli siitä kannattaakin vähän maksaa.
Kalliiksihan se tulee kun devaajat pörrää netissä ja juo kokista sen sijaan että tekisivät jotain pelin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako sitä. Tulette pettymään. Peli on ollut niin kauan tuotannossa ettei ole enää mitään mahdollisuutta että se voisi olla hyvä.
Oletko muuten pelannut muita Rockstarin pelejä? Red dead redemption 2 on ihan uskomattoman hyvä, ja sekin on jo 8 vuotta vanha.
Gta VI on varmasti historian odotetuin videopelijulkaisu. Se on myös kallein yksittäinen mediatuote ikinä. Julkaisua on myös lykätty jo ainakin kahdesti, eli sitä ei selkeästi haluta julkaista ennen kuin se on hiottu täydelliseksi. Pelin on melkein mahdotonta olla huono.
Ehkä joku seitsemän senttiä tai sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako sitä. Tulette pettymään. Peli on ollut niin kauan tuotannossa ettei ole enää mitään mahdollisuutta että se voisi olla hyvä.
Oletko muuten pelannut muita Rockstarin pelejä? Red dead redemption 2 on ihan uskomattoman hyvä, ja sekin on jo 8 vuotta vanha.
Gta VI on varmasti historian odotetuin videopelijulkaisu. Se on myös kallein yksittäinen mediatuote ikinä. Julkaisua on myös lykätty jo ainakin kahdesti, eli sitä ei selkeästi haluta julkaista ennen kuin se on hiottu täydelliseksi. Pelin on melkein mahdotonta olla huono.
Mahdotonta olla huono? 99% pitkään kehityksessä olleista peleistä on huonoja. Ne jotka sitä peliä kehittää ei ole samoja ihmisiä jotka teki aiempia pelejä. Eikä sekään mitään takaa. Jos kestää näin kauan niin on selvää että motivaatio uuden luomiseen ei ole korkealla.
Olisin maksanut satasen, mutta näköjään saa kahdeksalla kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on GTA?
Grand theft auto -pelisarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako sitä. Tulette pettymään. Peli on ollut niin kauan tuotannossa ettei ole enää mitään mahdollisuutta että se voisi olla hyvä.
Oletko muuten pelannut muita Rockstarin pelejä? Red dead redemption 2 on ihan uskomattoman hyvä, ja sekin on jo 8 vuotta vanha.
Gta VI on varmasti historian odotetuin videopelijulkaisu. Se on myös kallein yksittäinen mediatuote ikinä. Julkaisua on myös lykätty jo ainakin kahdesti, eli sitä ei selkeästi haluta julkaista ennen kuin se on hiottu täydelliseksi. Pelin on melkein mahdotonta olla huono.
Mahdotonta olla huono? 99% pitkään kehityksessä olleista peleistä on huonoja. Ne jotka sitä peliä kehittää ei ole samoja ihmisiä jotka teki aiempia pelejä. Eikä sekään mitään takaa. Jos kestää näin kauan niin on selvää että motivaatio uuden luomiseen ei ole korkealla.
Pelissä kestää kauan, sillä sen on ylitettävä kaikki odotukset. Aina kun tulee uusi GTA, sen on oltava paras videopeli mitä on siihen mennessä julkaistu.
Kehittäjillä oli rajaton budjetti. Peli tulee kyllä olemaan hyvä.
Niin paljon muitakin hyviä pelaamatta, niin en tule tuota ihan heti hankkimaan. Mutta sitten kun sen saa n. 20-30 eurolla, menee harkintaan.
Ehkä cräck odottaa ehkä mothenfuking ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako sitä. Tulette pettymään. Peli on ollut niin kauan tuotannossa ettei ole enää mitään mahdollisuutta että se voisi olla hyvä.
Oletko muuten pelannut muita Rockstarin pelejä? Red dead redemption 2 on ihan uskomattoman hyvä, ja sekin on jo 8 vuotta vanha.
Gta VI on varmasti historian odotetuin videopelijulkaisu. Se on myös kallein yksittäinen mediatuote ikinä. Julkaisua on myös lykätty jo ainakin kahdesti, eli sitä ei selkeästi haluta julkaista ennen kuin se on hiottu täydelliseksi. Pelin on melkein mahdotonta olla huono.
Mahdotonta olla huono? 99% pitkään kehityksessä olleista peleistä on huonoja. Ne jotka sitä peliä kehittää ei ole samoja ihmisiä jotka teki aiempia pelejä. Eikä sekään mitään takaa. Jos kestää näin kauan niin on selvää että motivaatio uuden luomiseen ei ole korkealla.
Pelissä kestää kauan, sillä sen on ylitettävä kaikki odotukset. Aina kun tulee uusi GTA, sen on oltava paras videopeli mitä on siihen mennessä julkaistu.
Kehittäjillä oli rajaton budjetti. Peli tulee kyllä olemaan hyvä.
Minusta yksikään GTA ei ole ollut paras videopeli mitä on siihen mennessä julkaistu. Kolmonen oli saavutus kyllä siihen aikaan. Muutkin ihan hyviä mutta valitettavasti vuoden 2015 jälkeen ei vaan oikein enää osata tehdä hyviä pelejä. Se länkkäripeli oli varmaan lähes pääpiirteissään valmis jo kauan ennen sitä.
Pitäs ostaa konsolikin, mutta hinnat on aivan poskettomat. Maksaa jo kaikkineen nyt aivan liikaa. Jos tulis joku ps5 Gta6 bundle pack?
A-luokan Gin Tonicista voi maksaa vaikka kuinka ja paljon.
Olen työtön ja maksaisin vaikka 400 , ei ole rahasta kiinni koska olen säästänyt pitkään. AIon ostaa sen ultimate version mutta ei ole kiire tilailla sitä tässä on joku 146 päivää aikaa. Pleikkari minulla jo on joten ei siinä ongelmaa. Satasen hinta siinä ultimatessa niin varmaan hyvä hinta kuun peliä kehitetty kauan.
20 euroa. Ostan pelin varmaan silloin, kun se maksaa tuon verran.