Lue keskustelun säännöt.
Paljonko olisitte valmiita maksamaan GTA VI:stä?
25.06.2026 |
Tänään alkoi ennakkotilaukset. Perusversio 80 e, ultimate 100e. Ostan ultimaten.
Lisäksi joudun ostamaan pleikkarin ihan tuota peliä varten, eli siihen menee ainakin 600e. Myyn pois kun tulee PC:lle, eli maksan pelin pelaamisesta noin 400 euroa.
Rehellisesti olisin maksanut vaikka tonnin tuosta pelistä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako sitä. Tulette pettymään. Peli on ollut niin kauan tuotannossa ettei ole enää mitään mahdollisuutta että se voisi olla hyvä.
Eikö Duke Nukem Forever muka ollut hyvä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos uusi maksaa tuon 80€ niin maksaisin uudesta tai uutta vastaavasta 40-45 € ja myisin 60€ pois. Tuolla suhteella ostan rahanpuutteessa olijoilta muutakin.
Toi gta 6 bundle olis kyllä hyvä, ostaisin heti.
Hieman harmittaa kyllä ostaa vähintään 600 euron konsoli pelkästään yhden pelin takia.