Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olisitte valmiita maksamaan GTA VI:stä?

Vierailija
25.06.2026 |

Tänään alkoi ennakkotilaukset. Perusversio 80 e, ultimate 100e. Ostan ultimaten.

 

Lisäksi joudun ostamaan pleikkarin ihan tuota peliä varten, eli siihen menee ainakin 600e. Myyn pois kun tulee PC:lle, eli maksan pelin pelaamisesta noin 400 euroa.

 

Rehellisesti olisin maksanut vaikka tonnin tuosta pelistä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs ostaa konsolikin, mutta hinnat on aivan poskettomat. Maksaa jo kaikkineen nyt aivan liikaa. Jos tulis joku ps5 Gta6 bundle pack?

Toi gta 6 bundle olis kyllä hyvä, ostaisin heti.

 

Hieman harmittaa kyllä ostaa vähintään 600 euron konsoli pelkästään yhden pelin takia. 

Vierailija
22/23 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ostako sitä. Tulette pettymään. Peli on ollut niin kauan tuotannossa ettei ole enää mitään mahdollisuutta että se voisi olla hyvä.

Eikö Duke Nukem Forever muka ollut hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi maksaa tuon 80€ niin maksaisin uudesta tai uutta vastaavasta 40-45 € ja myisin 60€ pois.  Tuolla suhteella ostan rahanpuutteessa olijoilta muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi