Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteeseen jääminen siksi, ettei itsekään ole täydellinen

Vierailija
25.06.2026 |

Kokemuksia? Onko kellään muulla niin että puolisossa on ikäviä piirteitä joiden vuoksi suurin osa ihmisistä eroaisi heti, mutta itse ei, koska päässä takoo että enhän itsekään ole täydellinen? 

Toisaalta tiedän ymmärtäväni aivan liikaa toisen käytöstä hänen taustojensa vuoksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo ikinä oikee vaihtoehto, koska ei sil oo mitää tekemist sen asian kanssa että sä et ole täydellinen, eihän se oikeuta ketään toista ihmistä olemaan paska sen takia että sä et ole täydellinen. Mut onhan se tervettä kumminki nähä se myös itsessä. Mut et jos sä olisit täydellinen ni se ei silti poissulkis sitä asiaa että joku toinen on silti paskamainen.

Vierailija
2/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista piirteistä on kyse? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oman epätäydellisyyden kanssa kannattaa mieluummin olla yksin kuin huonossa suhteessa. Viat itsessä eivät ole syy antaa jonkun toisen satuttaa.

Vierailija
4/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen oman epätäydellisyyden kanssa kannattaa mieluummin olla yksin kuin huonossa suhteessa. Viat itsessä eivät ole syy antaa jonkun toisen satuttaa.

Itse totesin, että lähden mieluummin perkaamaan niitä omia vikoja terapiassa, kuin olisin huonossa suhteessa vain koska tämä toinen minut huolii.

Vierailija
5/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisista piirteistä on kyse? 

On aina valehdellut joistain asioista, ei kuulemma edes huomaa että sanoo valheen, eikä totuutta, kuin vasta jälkeenpäin. Koskee menemisiä, tekemisiä, naisia, mutta varsinaista pettämistä en usko salailevan. Lisäksi riidoissa henkinen väkivalta. Siltä välttyy kun välttelee riitoja.

Ap

Vierailija
6/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oo ikinä oikee vaihtoehto, koska ei sil oo mitää tekemist sen asian kanssa että sä et ole täydellinen, eihän se oikeuta ketään toista ihmistä olemaan paska sen takia että sä et ole täydellinen. Mut onhan se tervettä kumminki nähä se myös itsessä. Mut et jos sä olisit täydellinen ni se ei silti poissulkis sitä asiaa että joku toinen on silti paskamainen.

Ei tietenkään oikeuta. Mutta kun ongelmia on minussakin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies rikas?

Vierailija
8/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että tulee kohdelluksi huonosti parisuhteessa. Kukaan ei ole täydellinen, mutta ei pidä alistua mihin tahansa.

Vierailija
10/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, heikolla itsetunnolla saa kyllä pääsylipun huonoon suhteeseen lopuniäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies rikas?

Ei ole. Minulla enemmän omaisuutta ja säästöjä. 

Ap

Vierailija
12/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ansaitse tuollaista kohtelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ansaitse tuollaista kohtelua. 

Toisaalta ulkopuoliset ei tiedä vaikka ansaitsisi

Vierailija
14/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot puolet ei haittaa jos ne ei ole liian huonoja. Niitä on kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisista piirteistä on kyse? 

On aina valehdellut joistain asioista, ei kuulemma edes huomaa että sanoo valheen, eikä totuutta, kuin vasta jälkeenpäin. Koskee menemisiä, tekemisiä, naisia, mutta varsinaista pettämistä en usko salailevan. Lisäksi riidoissa henkinen väkivalta. Siltä välttyy kun välttelee riitoja.

Ap

Jokainen meistä on epätäydellinen. Se ei ole syy ottaa vastaan väkivaltaa. Onko oma epätäydellisyytesi väkivaltaisuutta?

Vierailija
16/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanisi huonot puolet vaikuttavat siihen millainen suhde on sinun näkökulmastasi. Sinun huonot puolesi vaikuttavat siihen millainen suhde on kumppanisi näkökulmastasi.

Kumpikin siis tekee omat ratkaisunsa sen perusteella miltä ne puolet tuntuvat. Sinun ei tarvitse pohtia sitä toisen puolesta. Jos sinä et ole onnellinen, eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan