Lue keskustelun säännöt.
Uusi kehitys/irtisanomisohjelma
25.06.2026 |
USAsta on otettu käyttöön Performance Improvement ohjelma PIP tai Focusohjelma. Ovelasti työntekijä voi 1) parantaa muutamassa viikossa työtään suunnitelman luettelemien vikojen/parannusehdotusten/ päämäärien/vaatimusten suhteen tai 2) joutuu irtisanotuksi kun ei kehitykään. Suunnitelma onkin pehmeä irtisanominen. Ei jouduta oikeuteen. Ovela juttu.
Itse olen nyt tässä. Aloitan kuitenkin uutta hanketta mutta pomo lätkäisi suunnitelman eteen vikoineni ja uhkineen. Olisi voinut odottaa että pääsen alkuun uudessa hankkeessa. Tapaamme viikoittain missä minua arvioidaan. Onko kokemusta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla