Lue keskustelun säännöt.
Onko miesten "mielenterveysongelmissa" ja "masennuksessa" kyse misogyniasta ja huomiohuorauksesta?
25.06.2026 |
Vai onko miesten "mielenterveysongelmat" ja "masennus" oikeasti olemassa eikä tekosyy tai teeskentelyä jolla miehe vain koittavat saada kerjättyä huomiota ja sääliä tai päästä sänkyyn naisten kanssa? Ja kun keskustellaan misten "mielenterveysongelmista" ja "masennuksesta" , niin kokeeko kukaan oikeasti ettää sen keskustelu on misogynistä ja tarkoitus vain vähätellä ja viedä huomion pois naisten mielenterveysongelmista ja masennuksesta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Outo kysymys. Mitä ajat takaa?